Z
Zomby_Woof
Gjest
Skulle vi ikke funnet selvangivelsen på altinn nå? Min er ikke å se noe sted.
Elektronisk kommer analogt? Den skjønte jeg ikke.Elektronisk utgave kjem som i fjor digitalt og analogt.
Den er sikkert digitalt innspilt, men AD-konvertert og gitt ut på det deilige hipsterretrofomatet papir. Litt som mange nye vinylugivelser.Elektronisk kommer analogt? Den skjønte jeg ikke.Elektronisk utgave kjem som i fjor digitalt og analogt.
Aka rentefritt lån fra staten. Helt topp med restskatt.restskatt![]()
Vet nå ikke jeg. Jeg foretrekker å få igjen penger. Tvungen sparing passer bedre for meg enn rentefrie lån. Var ikke så voldsomt uansett, men alltid litt irriterende med regninger man ikke har regnet med.Aka rentefritt lån fra staten. Helt topp med restskatt.restskatt![]()
Trenger vel ikke betale beløp under 500 mener jeg å husker...Eller var det lavere...17 kr i restskatt
Mvh
lassemann
Trenger ikke betale om det er under 100 kroner.Trenger vel ikke betale beløp under 500 mener jeg å husker...Eller var det lavere...17 kr i restskatt
Mvh
lassemann
For at du skal kunne få skatteoppgjøret ditt elektronisk måtte du være registrert som E-aktør innen 1.mars i år. Dersom du har min ID, (bank,pinkode etc.) skal det være mulig for deg å se skatteoppgjøret nå.Skulle vi ikke funnet selvangivelsen på altinn nå? Min er ikke å se noe sted.
Er bedre enn baksmell i hvertfall , kjerringa fikk 7000 i baksmell. Men håper det går opp i opp etter vi har diverse vi skal føye på disse selvangivelsene.11 kr til gode.. - Ikke til en Snickers engang..
Skattefordelen ved å være gift vil primært oppstå dersom kun en av dere har inntekt. I forhold der begge tjener penger er det så vidt jeg har forstått ingenting å hente på dette. Et googlesøk forteller mye om når dette er gunstig.Fikk igjen penger som vanlig, da jeg skatter for meget pga høyt boliglån.
Men er det sånn å forstå at dersom jeg og samboer gifter oss så får vi 30k ekstra i året i skattelette? Pr skalle?
Ahem.... burde ikke du prioritere annerledes11.781,- tilbake. Det skulle tilsvare de hjula jeg sikler på, sånn ca.![]()