Sceneteppe

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Antall liker
10.372
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Bestiltte foe noen dager siden dette fra disse.
Sceneteppe sort Molton 300cm bredde - Kr. 189,- : evenstadmusikk.no, Musikkutstyr på nett!
Fikk det i går, tror dette kan gjøre en del med akustikken, jeg skal bruke det som en skillevegg bak lytterstolen der det står en del hyller.
Er det andre som har prøvd dette? synes ikke prisen er farlig høy heller når man ser hva gardiner koster.
12x3 meter for 2268,- + frakt.
Har nå hengt opp skinner i taket fra ikea, disse.
KVARTAL Gardinskinne 1 spor - IKEA
Hele sulamitten kom da på ca 3500,-
Kommer mer tilbake omm dette når jeg har sydd dem.

Steinar.

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Antall liker
10.372
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
BTW, noen som har en liten bit å avse av dette produktet? Kunne tenke meg å prøve dette teppet men det er interessant å se på struktur/overflate etc. først.
Trenger ikke være store lappen. Send gjerne PM.

Sceneteppe sort Molton 300cm bredde - Kr. 189,- : evenstadmusikk.no, Musikkutstyr på nett!
Hei.
Når vi er ferdige med å tilpasse teppen er det sikkert en bit til overs.
Da er den din.
Strukturen er litt fløyel men ikke riktig det heller, glatt matt uten struktur er vel rette måten å si det på.

Steinar.

gooner4ever

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.02.2008
Antall liker
832
Sted
Mysen
Torget vurderinger
1

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.566
Torget vurderinger
24
BTW, noen som har en liten bit å avse av dette produktet? Kunne tenke meg å prøve dette teppet men det er interessant å se på struktur/overflate etc. først.

Hei.
Når vi er ferdige med å tilpasse teppen er det sikkert en bit til overs.
Da er den din.
Strukturen er litt fløyel men ikke riktig det heller, glatt matt uten struktur er vel rette måten å si det på.

Steinar.
Tøft - trenger bare noen små lapper som kan prøvefestes på veggene her og der for å få et inntrykk. Har du noen rester så kast de i min retning.. jeg kan hente ev.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.566
Torget vurderinger
24
Jeg har noe i grått og hvitt hvis det kan være aktuelt.

- gooner

Takk for det - dukker det ikke opp noe i sort (som er den fargen jeg må ha) så tar jeg deg på ordet!

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Antall liker
10.372
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Jeg har noe i grått og hvitt hvis det kan være aktuelt.

- gooner

Takk for det - dukker det ikke opp noe i sort (som er den fargen jeg må ha) så tar jeg deg på ordet!
Det dukker opp skal du se, for mitt er sort.
:)
Steinar.

EHED

Bransjeaktør
Ble medlem
15.03.2010
Antall liker
258
Sted
Nordby
Torget vurderinger
3
Jeg har noen rester med sort liggende.
Kan stikke innom en tur for en prøvelytt til uka?

EHED

Bransjeaktør
Ble medlem
15.03.2010
Antall liker
258
Sted
Nordby
Torget vurderinger
3
Fikk det i går, tror dette kan gjøre en del med akustikken, jeg skal bruke det som en skillevegg bak lytterstolen der det står en del hyller.
Er det andre som har prøvd dette? synes ikke prisen er farlig høy heller når man ser hva gardiner koster.

Steinar.
Hvis du henger Moltonen i gode folder, vil den dempe mye i diskanten og være med på å redusere etterklangen i rommet, og spesielt flutter-ekko. Kan du i tillegg lure inn noen akustikkplater på strategiske steder, vil du få en god bakvegg.

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Antall liker
10.372
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2

Steinar.
Hvis du henger Moltonen i gode folder, vil den dempe mye i diskanten og være med på å redusere etterklangen i rommet, og spesielt flutter-ekko. Kan du i tillegg lure inn noen akustikkplater på strategiske steder, vil du få en god bakvegg.
Godt å høre, det var i de baner jeg tenkte.
Hvis jeg ikke får nok folder kommer jeg til å kjøpe en lengde til, akustikkplater har jeg 10 stk av.
Teppet blir hengende bak + ca 140 cm ut på sidene.
Tror dette kommer til å bli bra etter hvert.
Driver nå å sparkler for å få forlengelsen av rommet til å bli bra.
Du er velkommen til en lytt Morten men ikke før jeg har ordnet opp der nede, liker ikke att dere skal se alt rotet:(

Steinar.

Topp Bunn