Satans mor

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Det hadde vært triveligere med et flerkulturelt samfunn dersom ingen hadde hatt behov for å leke med peroksid... :mad:

kneip

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.04.2010
Antall liker
0
BT skrev:
Det hadde vært triveligere med et flerkulturelt samfunn dersom ingen hadde hatt behov for å leke med peroksid... :mad:
Bare innrøm det, du har litt lyst til å leke med peroksid du også. ;)

bat

Hi-Fi interessert
Ble medlem
31.03.2004
Antall liker
1
kneip skrev:
BT skrev:
Kven har vel ikkje det?

yellow

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
407
De burde gått for noe kraftigere, f.eks. nitroglyserin, også kalt Satans Svigermor ;D

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
kneip skrev:
BT skrev:
Jeg er da ikke helt sprengt!

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
PST byttet ut hydrogenperoksidet med et ufarlig stoff da de terrormistenkte bestilte det på apoteket. Dersom de kun skulle bruke stoffet til munnskyllevann lurer jeg på hvilken ånde de fikk med det stoffet PST hadde gitt dem.

V

vredensgnag

Gjest
Vi får være glade for at reaksjonære av ulike farger er så erkesure på vitenskapsfolk og har kun forakt til overs for vitenskapen. Det er ganske enkelt å lage din egen H2O2, det gjorde jeg i kjelleren hjemme når jeg var tretten, og av meget høy gehalt.
Elektrolyse og hydrolyse, og så har du H2O2. Og da er målet å anvende dets egenskap til ekstrem oksidering, on demand:

2H2O2 ? 2H2O + O2

Fint at de ble tatt, må tilstå at beskrivelsen av dem gir meg "Four Lions" vibber:

Emigrant

Hi-Fi interessert
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
0
Sted
Nederland
BT skrev:
Her i Nederland leker også "motstanderene" med peroksyd. Dog på en litt annen måte ;)

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Hele hensikten med terror-aksjonen var å bleke Norge tilbake til femtitallet. ;D

Topp Bunn