Salg av Piratkopier på eBay

miata

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.01.2005
Innlegg
370
Antall liker
1
Kjøpte Metallica BD fra en eBayselger i Oslo..
Fikk en mistanke om at det er en kopi BD fra første stund. Men er ikke sikker..

Ser selger nå har enda en BD tilsalgs..

Link til BD på eBay

Noen meninger ??

Kan evt ta bilder av BD og legge ut
 

miata

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.01.2005
Innlegg
370
Antall liker
1
Leser feedbackene nå.. Burde gjort det før jeg handla..

Egentlig er det ikke tapet av pengene som irriterer. Det klarer jeg å leve med. Bør også være lett å få igjen over PayPal.

Lurer litt på hvordan jeg skal gå videre.. Selger holder til i Oslo..
 
N

Nifelheim

Gjest
Du kan jo sjekke feedbacken hans.

arrived safely from.................belarus?????????????
Keine Ware erhalten aber Geld zurück.Dank Pay Pal
fast delivery; works, but no original
Kein Original ! Billige kopie aus Russland.No original! Cheap copy from Russia!
problem solved. thank you!! (nøytral feedback. Trolig fått penga tilbake eller noe. hvem vet?)



Så det er trolig snakk om tvilsomme varer han selger.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
7.071
Antall liker
6.659
Torget vurderinger
2
Det ville kanskje vært en god idé å informere Ebay?

Med tanke på garantien som foreligger mellom Ebay og Paypal så bør du vel kunne kreve pengene tilbake hvis du har fått et piratprodukt.

Av ren nysgjerrighet - er BD'en av så god kvalitet at du ikke er sikker på om det er en original eller ikke?
 

miata

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.01.2005
Innlegg
370
Antall liker
1
Høvdingen skrev:
Det ville kanskje vært en god idé å informere Ebay?

Med tanke på garantien som foreligger mellom Ebay og Paypal så bør du vel kunne kreve pengene tilbake hvis du har fått et piratprodukt.

Av ren nysgjerrighet - er BD'en av så god kvalitet at du ikke er sikker på om det er en original eller ikke?
Har mistanke om at det egentlig er DVD kopi..
 

miata

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.01.2005
Innlegg
370
Antall liker
1
Er egentlig ikke så bekymret for pengene..
Men lagt inn en "dispute"
Lurer egentlig på om det er noe vits i å anmelde.. Er jo bare snakk om småsummer...
 
Topp Bunn