Sahg - 1

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
971
Torget vurderinger
7
Fikk omsider rotet meg til å kjøpe inn denne plata igår. Sist jeg hørte den i butikken var jeg vel så sjokkert over hva jeg fikk høre i forhold til forventingene til bandets medlemmer, at jeg gikk derifra uten kjøp. Ikke fordi det låt kjipt, men fordi jeg var i et annet humør.

Dette er altså et norsk band med karer fra Gorgoroth, I og Audrey Horn.

Plata er sterkt inspirert av eldre Black Sabbath, men står godt på egne bein med egen vri på en gammel oppskrift. Spillingen er upåklagelig, og låtene får (etter 3 pils) foten til å trampe iherdig.

Verdt et kjøp!

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Antall liker
1.152
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
15
Fikk omsider rotet meg til å kjøpe inn denne plata igår. Sist jeg hørte den i butikken var jeg vel så sjokkert over hva jeg fikk høre i forhold til forventingene til bandets medlemmer, at jeg gikk derifra uten kjøp. Ikke fordi det låt kjipt, men fordi jeg var i et annet humør.

Dette er altså et norsk band med karer fra Gorgoroth, I og Audrey Horn.

Plata er sterkt inspirert av eldre Black Sabbath, men står godt på egne bein med egen vri på en gammel oppskrift. Spillingen er upåklagelig, og låtene får (etter 3 pils) foten til å trampe iherdig.

Verdt et kjøp!
Har skiva, kjøpte den for en god stund siden.
Den er som du sier noe inspirert av Black Sabbath, men etter å ha hørt på albumet en fem -seks ganger så har plata blitt stående i hylla, jeg vet ikke helt............

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Antall liker
611
Sier meg enig med Continuo her. Den mangler det lille extra til at jeg kommer på å spille den. Så de forresten Live i stavanger....I dagslys. Det ble egentlig litt som skiva. Close but not quite there.

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
971
Torget vurderinger
7
Hørt den tre ganger nå, så får vi se hvor lang tid det tar før den blir hyllefyll.

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
kjøpte Sahg -1 på samme dag som I's"between two worlds",det var nok I (abbath)'s plate som falt mest i smak.Sahg ble litt for retro.

uansett : Sahg's album ble kåret som fjorårets beste blandt p3-programmet pyro's lyttere.

mvh. s,

Topp Bunn