sacd i gjennom ps3 slim mulig noen ?

T

tce-teams

Gjest
noen som har spilt super audio cd i gjennom ps3 slim versonen ?

Xevious

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.09.2010
Antall liker
221
Sted
Langhus
Torget vurderinger
3
Om noen er usikker på tabellen så er det altså kun den første PS3 konsollen som ble utgitt i Norge/Europa som kan avspille SACD (av PAL versjonene).
Det er også den eneste modellen som spiller PS2 spill (alle skal ta PS1 spill).

T

tce-teams

Gjest
Om noen er usikker på tabellen så er det altså kun den første PS3 konsollen som ble utgitt i Norge/Europa som kan avspille SACD (av PAL versjonene).
takk for hjelpen , synd dette at den første versonen skulle ha dette , men ikke slim versonen irriternde...

Xevious

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.09.2010
Antall liker
221
Sted
Langhus
Torget vurderinger
3
takk for hjelpen , synd dette at den første versonen skulle ha dette , men ikke slim versonen irriternde...
Med første konsollen så mener jeg kun 60Gb versjonen, som ble lansert først. De andre tykke utgavene av konsollen, 40, 80 og 160(?) Gb, har ikke SACD mulighet.

T

tce-teams

Gjest
Med første konsollen så mener jeg kun 60Gb versjonen, som ble lansert først. De andre tykke utgavene av konsollen, 40, 80 og 160(?) Gb, har ikke SACD mulighet.
jepp skjønte det , leste det selv :)

N

nb

Gjest
Jeg har en gammel PS3 og bytte den gjerne i en slim om noen er interesserte.

Topp Bunn