T
tce-teams
Gjest
noen som har spilt super audio cd i gjennom ps3 slim versonen ?
|
ok takk for hjelpen da for jeg finne meg , ein blu ray spiller som spiller av alt...eller kjøpe sacd spillerDet er kun følgende modeller som støtter SACD
PS3SACD.com PlayStation3 Super Audio CD FAQ
slim er ikke en av disse.
takk for hjelpen , synd dette at den første versonen skulle ha dette , men ikke slim versonen irriternde...Om noen er usikker på tabellen så er det altså kun den første PS3 konsollen som ble utgitt i Norge/Europa som kan avspille SACD (av PAL versjonene).
Det er også den eneste modellen som spiller PS2 spill (alle skal ta PS1 spill).
Med første konsollen så mener jeg kun 60Gb versjonen, som ble lansert først. De andre tykke utgavene av konsollen, 40, 80 og 160(?) Gb, har ikke SACD mulighet.takk for hjelpen , synd dette at den første versonen skulle ha dette , men ikke slim versonen irriternde...Om noen er usikker på tabellen så er det altså kun den første PS3 konsollen som ble utgitt i Norge/Europa som kan avspille SACD (av PAL versjonene).
jepp skjønte det , leste det selvMed første konsollen så mener jeg kun 60Gb versjonen, som ble lansert først. De andre tykke utgavene av konsollen, 40, 80 og 160(?) Gb, har ikke SACD mulighet.takk for hjelpen , synd dette at den første versonen skulle ha dette , men ikke slim versonen irriternde...Om noen er usikker på tabellen så er det altså kun den første PS3 konsollen som ble utgitt i Norge/Europa som kan avspille SACD (av PAL versjonene).