- Ble medlem
- 27.09.2009
- Antall liker
- 310
Jan Adelsten Røsholm administrerende direktør i elektronikkbransjen spår ettt søppelberg av radioer med FM på minst 10 millioner radioer eller mere de kommende årene.
OVERGANG TIL DAB-RADIO - FM-slukking vil gi søppelberg av radioer - tu.no/it
Jeg tror dette er en ønsketenkning av administrerende direktør i elektronikkbransjen - og muligens han også tror at samme volum av nye DAB radioer blir kjøpt inn via hans medlemsbedrifter.
En FM mottager kan være så mangt.
Den kan motta AM og andre bølgebånd, være i tillegg en forsterker, cd-spiller, kassettspiller osv.
Jeg tror heller ikke alle som kun har rene tunere med kun FM, nødvendigvis hiver komponenten i søpla.
Og slettes ikke hvis FM radioen heter Tandberg 2075 eller 2080
Litt råflott å hive en 2075 bare fordi FM ikke er tilgjengelig lengre.
Tror heller ikke Tandberg tuner 3001 havner på dynga.
Derimot tror jeg interessen for radio blir mindre, og at det generelle radiosalget dabber av.
OVERGANG TIL DAB-RADIO - FM-slukking vil gi søppelberg av radioer - tu.no/it
Jeg tror dette er en ønsketenkning av administrerende direktør i elektronikkbransjen - og muligens han også tror at samme volum av nye DAB radioer blir kjøpt inn via hans medlemsbedrifter.
En FM mottager kan være så mangt.
Den kan motta AM og andre bølgebånd, være i tillegg en forsterker, cd-spiller, kassettspiller osv.
Jeg tror heller ikke alle som kun har rene tunere med kun FM, nødvendigvis hiver komponenten i søpla.
Og slettes ikke hvis FM radioen heter Tandberg 2075 eller 2080
Litt råflott å hive en 2075 bare fordi FM ikke er tilgjengelig lengre.
Tror heller ikke Tandberg tuner 3001 havner på dynga.
Derimot tror jeg interessen for radio blir mindre, og at det generelle radiosalget dabber av.