Søkefunksjonen

Rocke-Rolf

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.02.2011
Antall liker
36
Torget vurderinger
19
Har det skjedd noe med søkefunksjonen?
Jeg synes aldri den har vært helt god, men nå kommer det ikke opp noenting på søk som tidligere gav resultater.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.165
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Jeg får ikke opp noe når jeg trykker på "linker"

Er det min iphone og Samsung tab det er noe galt med?

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Vi har oppgradert serveren til siste versjon av all software, inkludert PHP versjon 5.2--->5.3

Dette har medført at våre sider med "Linker" og "Galleri" har sluttet å fungere slik de skal, og dette skyldes at PHP versjon 5.3 har kuttet støtte for enkelte funksjoner som kreves av disse sidene.

Det jobbes med saken, men ettersom vi er 1-2 mnd unna lansering av HFS3 så er spørsmålet hvor mye tid vi skal bruke på det. Verken Galleriet eller siden med Linker er spesielt mye besøkt, og vi har laget nye løsninger som vi tror skal gjøre disse emnene mer interessante.

Når det gjelder søkefunksjonen så fungerer den helt fint for meg, og jeg tror ikke det er noe galt med den. Den har aldri vært spesielt god i utgangspunktet, og når vi går over til HFS3 blir det en helt ny søkefunksjon.

Mvh
Høvdingen

Rocke-Rolf

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.02.2011
Antall liker
36
Torget vurderinger
19
Takk for svaret!

Da gleder jeg meg til å se HFS3.

Asbjørn

Rubinmedlem
Ble medlem
26.03.2006
Antall liker
44.530
Sted
Vingulmǫrk
Torget vurderinger
2

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.292
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Asbjørn skrev:
Et tips: Bruk Google, og skriv "site:www.hifisentralen.no" etter det du søker etter.
F eks sånn: www.hifisentralen.no&pbx=1&oq=telecaster+site:www.hifisentralen.no&aq=f&aqi=&aql=1&gs_sm=e&gs_upl=6878l10559l5l10919l14l9l3l0l0l0l182l1115l2.7l12l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=c558d68b42f1572c&biw=1240&bih=887]telecaster site:www.hifisentralen.no[/url], hvis du av en eller annen grunn er interessert i å se hva folk har skrevet om telecastere.
Du kan kutte ut "www." i den søkestrengen, for å spare verdifull sentral-tid. :)

haber

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.06.2006
Antall liker
323
Sted
Nesoddtangen
Torget vurderinger
30
Høvdingen skrev:
Vi har oppgradert serveren til siste versjon av all software, inkludert PHP versjon 5.2--->5.3

Dette har medført at våre sider med "Linker" og "Galleri" har sluttet å fungere slik de skal, og dette skyldes at PHP versjon 5.3 har kuttet støtte for enkelte funksjoner som kreves av disse sidene.

Det jobbes med saken, men ettersom vi er 1-2 mnd unna lansering av HFS3 så er spørsmålet hvor mye tid vi skal bruke på det. Verken Galleriet eller siden med Linker er spesielt mye besøkt, og vi har laget nye løsninger som vi tror skal gjøre disse emnene mer interessante.

Når det gjelder søkefunksjonen så fungerer den helt fint for meg, og jeg tror ikke det er noe galt med den. Den har aldri vært spesielt god i utgangspunktet, og når vi går over til HFS3 blir det en helt ny søkefunksjon.

Mvh
Høvdingen
Jeg håper i alle fall at "Linker" kommer tilbake i en eller annen form. Jeg brukte den ganske mye. En grei, og lett, måte å holde seg orientert om ulike forhandlere, importører osv.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Linker og galleri kommer begge tilbake i en bedre utgave.

Mvh
Høvdingen

Topp Bunn