Russisk nynazist søker politisk asyl i Norge....

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Sitter og ser på TV2-nyhetenes innslag om en russisk, kriminell nynazist som søker politisk asyl i Norge. Jeg vedder på at han får bli, mens veletablerte familier røskes opp på natta og jages ut....Hva tror dere?

Mvh. VilhelmW

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0
Nei tror nok han blir buret inne til saken er etterforsket ferdig. Han har brutt endel lover i Norge etter som jeg forstår. I fengsel vil han møte noen som er smart nok til å fortelle typen at han må "ta avstand fra" sin nazifortid! Og DA får han nok bli.......

Montro SOS rasisme og NOAS vil engajere seg i saken?

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0
Nifelheim skrev:
kan ikke se for meg at han får bli.
Du har nok rett, og det vil selvfølgelig føre til at vi går glipp av et greit tema for diskusjon her på OT. :(

A

AK27

Gjest
Om han oppfyller kriteriene til asyl så ser jeg ingen grunn til at han ikke skal få det innvilget. Om våre prinsipper bare gjelder de vi liker, så er vi prinsippløse.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
Har vi ikke utleveringsavtale med Russland?

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
De fleste andre radikale ekstremister får jo bli så hvorfor gjøre noe unntak i dette tilfellet?

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
el_mariachi skrev:
De fleste andre radikale ekstremister får jo bli så hvorfor gjøre noe unntak i dette tilfellet?
Er det radikalt å være nazist eller sågar å gi uttrykk for nazistiske holdninger, slik denne fyren gjør? Er det noe vi IKKE har bruk for her til lands, så er det nazibøller av et kaliber som er for heftige sjøl for russerne! Jag han heim!

Mvh. VilhelmW

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Er ikke fyren under psykiatrisk behandling i Russland? på hvilket grunnlag kan han innvilges asyl i Norge?

Cobra2

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2003
Antall liker
1.214
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
76
65finger skrev:
Er ikke fyren under psykiatrisk behandling i Russland? på hvilket grunnlag kan han innvilges asyl i Norge?
Sinnsyk i gjerning s-øyeblikket ?
Skal vel ikke mer til før jeg må betale skatt for ham også...

Arne K

Topp Bunn