Russen kidnapper ikke-russ!

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=184691

Her har russen kidnappet ett sivilt medmenneske!
Dette er ikke russestreker! Dette er helt vanlig kidnapping som går under norsk
lov med helt vanlig straffereaksjon!
Hva er dette for noe sprøyt? Det blir bare en samtale av det?

Jeg har selv blitt forsøkt kidnappet av russen da jeg var skole elev... men det var på skolen for jølle!
Dette er jo helt annerledes! Her begår man lovbrudd!

Flate heller. Dette som skrives om er regelrett kidnapping!!! :mad:

mvh

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
18.267
Sted
Østfold
Sv: Russen kidnapper ikke-russ!

Hvordan kan du vite at hun ikke løp etter russebilen og tvinget seg inn for så å beklage seg når de dro det hele litt lenger enn det hun hadde planlagt?

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128

Godt poeng. Men sier noen "NEI", etter det er det kidnapping okke som!

På skolen i ett friminutt kom en drøss med russ og skulle ta med seg en person, personen sa "Nei".
Men det stoppet ikke russen. da gikk jeg imellom jeg. Og da de etter to advarsler fremdeles durte frem.
Så jeg puffet unna til 4-5 av dem og sa at dette var ikke morro lenger.
De ble sinte , og det ble til håndgememg, da dro jeg knallhard til de nermeste midt i brystkassa. De var en 7-8 stykker. Så sa jeg at om de ville kunne jeg godt jule dem opp hele gjengen... Jeg hadde god tid, det var enda friminutt. De gikk, jeg fikk høre at jeg skulle få siden tror jeg. det skjedde ikke.
Jeg var seffern elev, ett år yngre enn russen
Har en person sagt nei, da er det nei. Og for meg da, så stakkars den som ikke skjønner det.
Jeg vet, jeg er ganske rolig av natur. Men slikt... Jeg tåler det ikke!

mvh

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4

Helt enig med tweakman her. Det er for ille at russen enda driver på med kidnapping. Jeg vet at da jeg gikk grunnkurs på videregående så var det planer om å kidnappe mange første års studenter, men jeg advarte presidenten om at eventuelle kidnappinger av medelever ville medføre umiddelbar politianmeldelse. Så vi fikk omtrent gå ifred. Det lille som skjedde var harmløst. Elever fra handel og kontor ble satt av på allmennfaglig videre gående og slikt. Da allmenn i molde er nermere byen enn den andre så var det som regel bare positivt for eleven som slapp å gå så langt til byen.

Topp Bunn