Etter den meget solide plata som kom i høst er jeg HELT sikker på at det blir en stor konsertopplevelse i Spekturm i mai! Mail til Oslo Spektrums billettkontor er sendt! Kjekt at en innimellom har igjen for å være registrert som mottaker av Gunnar Eides nyhetsbrev....T A F skrev:
Og - der kom bekreftelsen på at 2 billetter er forhåndskjøpt til Spektrumkonserten 18.05.08! Da er vi ferdig med julegave til samboer!ksveen skrev:Etter den meget solide plata som kom i høst er jeg HELT sikker på at det blir en stor konsertopplevelse i Spekturm i mai! Mail til Oslo Spektrums billettkontor er sendt! Kjekt at en innimellom har igjen for å være registrert som mottaker av Gunnar Eides nyhetsbrev....T A F skrev:
KS
Jeg var i utsalget i Grieghallen kl 11.00 og kjøpte biletter. Helt stille, ikke et menneske å se bortsett fra de bak disken. Men, det hadde vert et galehus der tidligere sa de. Regner med at det er de som har fått de bilettene som gjør det mulig å strekke seg opp og ta på Alison ;Djuster skrev:Da var billetter til konserten i Bergen 19 mai i boks ;D ;D
Tom-Erik
Er som oftest der en bør befinne seg på konserter ja, gjerne rett forranPalmaris skrev:Eg tenket eg skulle tinga billetter i morgon tidleg når nettsalet byrjar.Kan det vera gunstig å få seg billettar i nærleiken av miksepulten?