Roald Thorsens hjemmekino

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.060
Torget vurderinger
1
Har vi sett denne før? Infiniti IRS Beta, magnestater i alle fall. Jeg husker ikke om noen har tatt fram den artikkelen før, men spennende er det uansett.

8

8x12_TOM

Gjest
Et meget bra oppsett som kan brukes til kino, men som har musikk som førsteprioritet.

ayaboh

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2005
Antall liker
8
Kunne tenke meg å besøke Roald for å høre om han har fått det til. De få gangene jeg har hørt IRS Beta har det vært store problemer med integreringen av bassene. Det er vel også konklusjonen til Stereophile som prøvde å få til disse over flere år.

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Antall liker
3.388
Torget vurderinger
1
Besøk er fullt mulig for alle som vil, ærlige tilbakemeldinger er hva jeg ønsker i bytte Når det gjelder hvor vellykket integrering av basstårnene er så vil nok preferanser ha en del og si. Her er de tunet til mine så langt som det går i et rom som ikke er spesialbygd til formålet, noe som gjør meg litt misunnelig på de to første som postet…………..

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Du mener vel nummer 2 og 3.
Lyden hos Roald er i mine ører forbedret ytterligere, sist jeg lyttet for noen uker siden.
Mer åpenhet enn tidligere synes jeg, så får jeg bare satse på at det var reelt, og ikke musikkvalget og eventuelt volum som forårsaket det, tror ikke det.

Mvh.KW

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Antall liker
3.388
Torget vurderinger
1
Svar 1 og 2 ;)

Og du tar ikke feil kw, jeg prøvde å få i pose og sekk men uten EQ var ikke det mulig selv hvor mange ganger jeg fintunet…….
Så mail, neste uke ser lovende ut………

Topp Bunn