RIAA til wilson benesch full circle ?

Ronnynord

Medlem
Ble medlem
30.08.2009
Antall liker
10
noen som har noen anbefalninger til RIAA til min benesch full circle.? sitter en act 0.5 arm og tillhørende Ply: Medium-output (1.58mV) pickup. er rimelig ny i dette vinylfaget ...:)

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Joda, det skulle vel kunne la seg gjøre. Den nye ASR-riaa´en til ca 9000 er et superkjøp til den spilleren. Og jeg har virkelig testet ut kombinasjonen da jeg hadde Circle innom til vurdering for Fidelity. Nydelig spiller ! Bare husk på at det er mye å hente på å bytte ut matte og nettkabel i noe bedre, pluss å sette på gode dempeføtter.

Ellers har du alltids Audion Premier, også en fantastisk match til den spilleren. (6.500-)
Rogue har også kommet med en rimelig riaa i samme prisklasse som er veldig bra og burde passe glimrende, men den har jeg ikke prøvd.

Ronnynord

Medlem
Ble medlem
30.08.2009
Antall liker
10
takk så mye impulse!

den audion premiere riaaen til 6500kr er ikke den til mm pickup?( det jeg kan finne ut fra stereolab sine sider)
har nå en graham slee era gold på prøve. men det ble dårlig match i forhold til gain..

stingrayV

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.02.2011
Antall liker
245
Sted
Skodje
Torget vurderinger
4
Whest sine riaa'er er jo helt kurante saker med justerbar last og gain, låter nogenlunde nøytralt i mine ører. kunne kanskje vært noe å sjekka ut?

stingrayV

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Beklager, jeg blingsa litt. Fikk det for meg at du hadde high-gain-utgaven av PLY. Gikk litt fort unna i svingene her. Da blir nok Audion litt snau, ja.

Topp Bunn