empty skrev:
kjoenik skrev:
empty skrev:
Hei.
Jeg ser at flere har rewiret Rega-armene sine. Hvordan har resultatet blitt? Jeg bruker en RB700 og vil gjerne få mest mulig ut av den. Det er noen muligheter, Origin Live, Cardas og incognito som ser interessante ut. Noen som har lyst til å komme med anbefalinger/advarsler?
Hilsen Tommy
Jeg ville sendt en mail til John i Audio Origami, og spurt hva han mener om modifisering av denne armen, og om det er verdt det.
Da får du et ærlig svar.
http://www.audioorigami.co.uk/
Takk for engasjementet folkens. Kjoenik, har du god kjennskap til fyren, siden du gir ham så godt skussmål? Jeg har tittet på sidene deres, og det virker som de vet hva de driver med.
Hilsen Tommy
Har aldri snakket med ham face to face. Men fra jeg først kontaktet ham på mail til jeg fikk armen tilbake 10 dager senerere, rakk jeg å bli mektig imponert. Han svarte raskt på mail, holdt alt han lovet vedr. tidsfrister ol, anbefalte ikke kun de dyreste løningene, holdt meg stadig oppdatert, og svarte på alskens vinylspørsmål som jeg hadde. Dette sammenfaller også med erfaringen til andre som har hatt med ham å gjøre.
Som Wergeland nevner er det nok ikke like mye å hente for deg med rb700, men om du alikevel vurderer dette så skader det jo ikke å spørre John om hva han mener.