- Ble medlem
- 28.11.2002
- Antall liker
- 397
Denne farsen blir jo bare værre og værre, og etter hver runde tenker jeg at skyld blir mindre og mindre viktig.
Ingen konkrete bevis osv.
Og når erstatningskrav av astronomiske størrelser blir lagt frem, jeg mener 300 millioner??? Og dommere og deres undersåtter blir lønnet i prosenter av erstattningsbeløpet, jeeeze!
Og enken etter offeret lever på midler fra den norske kirke?
Er det snart på tide og si nok er nok, og hente hjem disse podene, uavhengig av hva de har surret seg inn i?
Rettferdig rettergang vil de aldri få i kongo og erstattningsbrløpet skal vel brukes som brekkmiddel når soningsforholdene til de tiltalte skal tas stilling til.
Alt dette mens bongo fra kongo lever herrens glade dager på bistand fra Norge.
Ingen konkrete bevis osv.
Og når erstatningskrav av astronomiske størrelser blir lagt frem, jeg mener 300 millioner??? Og dommere og deres undersåtter blir lønnet i prosenter av erstattningsbeløpet, jeeeze!
Og enken etter offeret lever på midler fra den norske kirke?
Er det snart på tide og si nok er nok, og hente hjem disse podene, uavhengig av hva de har surret seg inn i?
Rettferdig rettergang vil de aldri få i kongo og erstattningsbrløpet skal vel brukes som brekkmiddel når soningsforholdene til de tiltalte skal tas stilling til.
Alt dette mens bongo fra kongo lever herrens glade dager på bistand fra Norge.