Jeg har skaffet meg en slik, som jeg har plugget inn i et vegguttak mellom ruteren og pc'en. Det som har skjedd, er at mitt gamle nettverk, Asus, er blitt mer stabilt enn det var før. I tillegg har jeg fått også fått et nytt, ASUS_2.4GEXT, som, når det er tilkoblet, gir en større hastighet. Men alas, det betyr også at jeg ikke kan bruke Internett (Chrome). Og når det skjer at det nye nettverket har en tendens til å tilkoble seg selv, på bekostning av det gamle ASUS, er dette kilde til en smule irritasjon.
Det hadde jo vært flott om jeg kunne kombinere det beste av to verdener; tilgangen til Internett med ASUS og hastigheten til ASUS_2.4GEXT, men som vanlig aner jeg ikke hvordan man gjør det. Jeg har sikkert gjort noe galt, tradisjonen tro, men nå står jeg litt fast. Er det Google Chrome som er flaskehalsen?
Det hadde jo vært flott om jeg kunne kombinere det beste av to verdener; tilgangen til Internett med ASUS og hastigheten til ASUS_2.4GEXT, men som vanlig aner jeg ikke hvordan man gjør det. Jeg har sikkert gjort noe galt, tradisjonen tro, men nå står jeg litt fast. Er det Google Chrome som er flaskehalsen?