Reklame-sang

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.745
Torget vurderinger
35
Så en reklame for Hennes & Mauritz i går på TV. Som bakgrunnsmusikk ble det spilt en kammerorkesterversjon av Just Can't Get Enough med Depeche Mode. Er det noen som vet hvilken plate den versjonen er hentet fra?

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
hei !

iflg. platekompaniet er "just can't enough" på albumet "speak & spell".ser også at den er remastret og utgitt på SACD i tillegg til at den finnes på nice-price.også på dobbel-samleren "singles 81-85"

har platen m/bonus-tracks i samlingen.synes ikke det er deres beste.anbefaler "violator"."music for the masses" og "black celebration" av DM !

mvh. s,

oops! så nå etterpå at det var cover-versjonen du var på jakt etter 8)

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.745
Torget vurderinger
35
nettopp. Jeg har rubbel og bit med Depeche Mode selv, så info om det bandets versjoner er jeg relativt godt oppdatert på.

den klassiske varianten på H&M-reklamen derimot, sliter jeg mer med...

Roy

kjoenik

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.09.2005
Antall liker
3.293
Torget vurderinger
4
Var en gang inne på en internettside hvor man kan søke etter artistene fra reklamesanger, men jeg husker desverre ikke navnet på den... :-/

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
517
hei !

det er kanskje ikke denne versjonen du er på jakt etter,men likefullt en fin tolkning av låta.

kutt nr.2 fra nouvelle vague's første cd.

mvh. s,

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
den klassiske varianten på H&M-reklamen derimot, sliter jeg mer med...
Jeg også! Syns den rett og slett er utrolig irriterende! ........men det var kanskje ikke det du mente ::).

Vel, det jeg egentlig mener å si, er at "Just can't get enough", etter min mening er en skamplett fra en ellers meget bra gruppe. Rett og slett irriterende!

Mvh. "Solstråle"

Topp Bunn