Jeg hadde en P25 i 10 år, knakende god spiller. Den fortjener helt klart en bedre RIAA enn ProJect. Se og prøv litt forskjellig, det er ikke gitt at du liker Regas egen best. Hvis du klarer å snuble over en NLE 17, vil jeg anbefale den. Jeg er ikke så heit på det klassiske og originale, og egentlig ganske usentimental når det kan gi bedre lyd. Klem til med et ettermarkedslodd. Jeg hadde et som er ute av produksjon for lenge siden, men utvalget er stort. Dette vil typisk gi fasthet, tydelighet og dynamikk som du ikke får med det originale loddet. Dette er dessuten fullstendig reverserbart om du (mot formodning) skulle mislike resultatet. Hvis du velger en variant som krever at du skifter endestumpen som er skridd inn i bakenden av armrøret skal du passe litt på en ting. Motholdet skal være i armrøret, sett aldri røret og armbasen i spenn mot hverandre, da kan du ødelegge lagrene. Armen må med andre ord løsnes fra spilleren mens du holder på.
Tillegg: Gå på ebay.co.uk og søk etter Rega upgrades for eksempel. Det dukket opp som heter Isokinetic. Den ligner litt på den jeg hadde. Ellers er loddene (structural upgrade) fra Origin Live anerkjent.