Redigering av innlegg rett etter at de er lagt inn

R

Roysen

Gjest
Jeg tror dette har vært tatt opp tidligere, men jeg kan ikke se at det har blitt noen endring. I mange tilfeller er det slik at man ser at man har skrevet en feil eller ønsker å gjøre små endringer rett etter at man har lagt inn et innlegg. Dersom man da umiddelbart klikker på knappen for å redigere og deretter for å lagre endringen man har gjort fungerer ikke knappen for å lagre. Det skjer ingen ting. Man må så oppdattere hele siden, legge inn endringen på nytt og lagre for at dette skal fungere.

Det skjer i hvert et titalls ganger hver eneste dag for meg og er grusomt irriterende. Andre forum med samme motor har løst dette, så har må noe gjøres.

Mvh
Roysen

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.607
Torget vurderinger
24
Pust ut, Roy, ta det litt roligere når du skriver, så kan du fort redusere et titalls ganger til et par stk. - og da er det ikke så irriterende!

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.292
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Rart. Det skjer aldri meg. Det som skjer er at når jeg redigerer innlegg med en gang etter at de er postet, merkes de ikke med "sist redigert..." etc. Noe jeg har sett som en feature for å kunne rette skrivefeil man oppdager uten å "ha redigert" innlegget.

R

Roysen

Gjest
Pust ut, Roy, ta det litt roligere når du skriver, så kan du fort redusere et titalls ganger til et par stk. - og da er det ikke så irriterende!
Men det løser jo ikke selve problemet selv om jeg takker for enthvert tips som senker blodtrykket. :cool: Dette problemet har vært meldt inn tidligere selv om jeg ikke fant tråden nå. Svaret var visst at innleggene blir låst en viss tid etter at det er lagt inn, slik jeg forstod dette.

Mvh
Roysen

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.607
Torget vurderinger
24
Du kan gå ut av selve tråden, og så rett inn igjen i samme sekundet og da kan du redigere.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.607
Torget vurderinger
24
Snart eneste mosjonen vi får, jo! :cool: Nei, jeg aner ikke... kansjke en bedre løsning er teknisk vanskelig, muligens.

rock

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.09.2009
Antall liker
310
Også jeg har merket dette.

Når jeg har lest igjennom innlegg av undertegnede - så kan det være manglende bokstaver - eller feil rekkefølge av setninger jeg vil forandre på.

Dette lar seg ikke altid gjøre umiddelbart, når jeg har forandret / rettet opp innlegg og trykker lagre - skjer intet.

Må da gå tilbake og kjøre prosedyren på nytt - til tider flere ganger før det redigerte legges inn.

T

tce-teams

Gjest
Jeg har ingen problemer med dette når det kommer til redigering/sletting av innlegg , men jeg har hadt problemer med visse nettlesere på hfs. Men firefox , google cherome og opera synes jeg er di 3 beste nettleserene. Når det kommer til hifisentralen.

Bent

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2008
Antall liker
613
Sted
Nordhordland
Jeg har også flere ganger redigert innlegg rett etter jeg har skrevet de og har adri opplevd dette problemet. Bruker Safari.

CDWMcInSpots

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.09.2010
Antall liker
566
Sted
Bergensregionen
Jeg har ikke problemet med Microsoft Internet Explorer v. 8 og 9

Jeg har ikke observert dette problemet med Microsoft Internet Explorer v. 8 og 9.

Jeg har t.o.m. demonstrert det for en tid tilbake i den andre tråden Roysen refererer til. Det var muligens den generelle feilmeldingstråden.

Demonstrasjonstillegg:
  1. 24.02.2012 kl. 00.48
  2. 24.02.2012 kl. 00.50
  3. 24.02.2012 kl. 00.51

CDWMcInSpots

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.09.2010
Antall liker
566
Sted
Bergensregionen
Gi Høvdingen nyttig informasjon slik at han har mulighet til å diagnostisere

Jeg tror ikke trådstarter (og enkelte av de andre med problemer) har skrevet hvilken nettleser og -versjon, samt hvilket operativsystem og -versjon de benytter. Dette er informasjon som kan hjelpe Høvdingen i evt. feilsøk og diagnostisering, og dermed et bidrag til å forbedre verden for en selv og andre.

R

Roysen

Gjest
Jeg benytter Windows 7 med MS Explorer. Jeg har problemet både på jobben og hjemme med samme operativsystem og nettleser begge steder. Jeg har ikke problemet på min iPhone 4S som benytter Safari.

Mvh
Roysen

slowmotion

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2009
Antall liker
4.342
I dag forøkte jeg å slette et innlegg rett etter at jeg hadde lagt det inn.
Grunnet til forsøket på å slette innlegget var at jeg hadde forsøkt å laste opp et bilde. Det gikk ikke.
jeg fikk ikke slette innlegget heller.Det er en serie i en rekke hendelser som har irritert meg siden den nye Sentralen kom.
Bildebehandlingen, særlig opplasting, i den nye Sentralen suger, på godt norsk.
Det kan være det samme, jeg har fått nok, og gir herved opp.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
I dag forøkte jeg å slette et innlegg rett etter at jeg hadde lagt det inn.
Grunnet til forsøket på å slette innlegget var at jeg hadde forsøkt å laste opp et bilde. Det gikk ikke.
jeg fikk ikke slette innlegget heller.Det er en serie i en rekke hendelser som har irritert meg siden den nye Sentralen kom.
Bildebehandlingen, særlig opplasting, i den nye Sentralen suger, på godt norsk.
Det kan være det samme, jeg har fått nok, og gir herved opp.
Dette har vært en vanskelig nøtt å fikse, men vi kommer veldig snart til å oppdatere forummotoren, og vi håper dette vil gjøre ting bedre.

Mvh
Høvdingen

slowmotion

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2009
Antall liker
4.342
Det er veldig fint, jeg gleder meg!

Hvis du vil, så kan du slette de 2 innleggene jeg postet i "Jazz, hva hører vi på nå".
Det er ikke noe vits at de er der. Takk.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
For de som har problemer med bildeopplasting - prøv en annen browser (f.eks. Google Chrome).

Vi skal komme til bunns i dette problemet, men vi er avhengig av hjelp fra vBulletin, og ettersom vi ikke klarer å pinpointe hva som forårsaker problemet så er dette en tøff nøtt for oss.

Det er veldig fint om de som opplever problemet kan oppgi hvilken browser og operativsystem som benyttes (i denne tråden) - dette vil være til stor hjelp for oss.

Mvh
Høvdingen

slowmotion

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2009
Antall liker
4.342
Hjemme: Ubuntu + Opera og Firefox.
På jobben: Forskjellige versjoner av Windoze + exploder.
Men problemene er der uansett.

CDWMcInSpots

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.09.2010
Antall liker
566
Sted
Bergensregionen
Det kan se ut som om brukere med samme nettleser(versjon) har forskjellig erfaring. Det virker for noen, mens andre har problemer.

Jeg har ikke problemer med:
  • Microsoft Internet Explorer 9 engelsk på Windows 7 engelsk med automatisk Windows Update (for begge) via ADSL
  • Microsoft Internet Explorer 8 engelsk på Windows XP SP3 engelsk med automatisk Windows Update (for begge) via raskt nettverk
Jeg har sjelden eller aldri forsøkt Mozilla Firefox engelsk i den til enhver tid nyeste versjon, men bruker den som et alternativ til en del andre formål.

Jeg har lurt litt på om det f.eks. har noe å gjøre med nettverk, klientmaskinens nettverksinnstillinger, java el.l.

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
313
Fikk ikke slettet bilder i fra et innlegg jeg la inn bilder i. Lastet opp nye bilder, men de gamle ble liggende ute. Er det jeg som gjør noe feil eller?

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg hadde akkurat dette problemet. Jeg løste det med å kopiere hele den ferdigredigerte teksten, gå tilbake til tråden uten å lagre, klikke på rediger igjen, og lime inn ferdigredigert i stedet for den uredigerte.

Ikke akkurat som planlagt, men en god kriseløsning inntil løsningen kommer. :D

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Test Win XP SP3 og Opera.

seas.jpg

Edit: Fungerer ypperlig.

Sist redigert:
Topp Bunn