Redigering av gamle innlegg

coolbiz

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.03.2006
Antall liker
5.471
Sted
Sydvestlandet
Torget vurderinger
2
Nå går det an å redigere alle sine innlegg, selv om de er gamle og har blitt besvart.
Dette må da være en feil?

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Dette er nå rettet på. Fristen for redigering er nå satt til 360 minutter (6 timer).

coolbiz

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.03.2006
Antall liker
5.471
Sted
Sydvestlandet
Torget vurderinger
2
Glimrende! Takk skal du ha, O'Høvding.

Jeg ser i ettertid at formuleringen min "alle sine innlegg" var tvetydig. Mente selvfølgelig "alle sine egne innlegg". Håper at ingen lot seg forvirre.
Forresten oppdaget jeg at denne feilen var blitt rettet da jeg i går prøvde å rette noe dumt jeg hadde skrevet tidligere. :p ;)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Søren og, satt akkurat og irriterte meg over at det ikke gikk an å redigere gamle innlegg plutselig.
Jeg synes det kan være nyttig, f.eks er det veldig greit å kunne forandre på overskriften til fotokonkurranse-tråden etterhvert, nå er den låst på 5. runde. Gjør det noe at man redigerer gamle innlegg da, hvorfor skal ikke det kunne gå an?

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Det går an å redigere sine innlegg i en periode, men så forsvinner muligheten etterhvert. Årsaken er at enkelte har gått tilbake å redigert bort alt innholdet i alle sine innlegg og det kan ødelegge innholdet i en tråd.

Mvh
Thomas

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
6 timer er ikke all verden da...og bør man ikke ha rett til å endre på noe man selv har skrevet om man ombestemmer seg eller oppdager feil, eller angrer?

Vel, vel har ikke tenkt å slette noe for egen del, du får trå til og endre på overskriften du da, når eros en gang omsider muligens dukker opp og er klar til å kåre vinneren for runde 5... :)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Kan du forandre overskriften på fotokonkurransen til "Runde 6.- Det gode liv" siden jeg ikke får lov lenger?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Kan du forandre overskriften på fotokonkurransen til "Fotokonkurranse Runde 7 - Høst" nå ?

K

kbwh

Gjest
Må det være 6 timers tidsfrist i alle forum, O store?

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Slik systemet er nå så er det ikke mulig å ha forskjellige redigeringstider innenfor ulike kategorier.

Hva mener dere at fristen bør være?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Kan du forandre overskriften på fotokonkurransen til "Fotokonkurranse Runde 7 - Høst" nå ?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
For siste gang får jeg spørre om du kan forandre overskriften på fotokonkurransen, denne gang til

Fotokonkurranse runde 8- Ditt landskap

...nå skal jeg ikke mase mer... ;)

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Antall liker
1.383
@Komponeneten:

Bedre enn å be om overskriftkorrigering her inne - hvor den kan oversees - så kan du PM en moderator direkte.

mvh

JackX

Topp Bunn