Dette er BIG blues Nesten så det GROOOOVER her.... ::)
10.04.2009 #1 emotikon Æresmedlem Ble medlem 24.10.2004 Innlegg 12.539 Antall liker 3.027 Sted Trondheim Torget vurderinger 1 Dette er BIG blues Nesten så det GROOOOVER her.... :
18.04.2009 #2 ottone Nesten klassiker Ble medlem 08.04.2008 Innlegg 14.622 Antall liker 12.681 Sted Stavanger Torget vurderinger 3 emotikon skrev: Dette er BIG blues ......... Nesten så det GROOOOVER her.... : Klikk for å utvide... Den der går nesten like dypt om Monopulsene mine! Hva kaller man et slikt, damphorn? Størrelsen teller, det er i hvert fall klart.
emotikon skrev: Dette er BIG blues ......... Nesten så det GROOOOVER her.... : Klikk for å utvide... Den der går nesten like dypt om Monopulsene mine! Hva kaller man et slikt, damphorn? Størrelsen teller, det er i hvert fall klart.
19.04.2009 #3 H hel-elt Hi-Fi entusiast Ble medlem 17.01.2009 Innlegg 462 Antall liker 101 Jøgga skrev: emotikon skrev: Dette er BIG blues ......... Nesten så det GROOOOVER her.... : Klikk for å utvide... Den der går nesten like dypt om Monopulsene mine! Hva kaller man et slikt, damphorn? Størrelsen teller, det er i hvert fall klart. Klikk for å utvide... Kontrabassaxofon! Ingen "reisesax" akkurat! Kul sak, spilleren bør sikkert ha god lungekapasitet. Bør ikke brukes i 17.maitoget
Jøgga skrev: emotikon skrev: Dette er BIG blues ......... Nesten så det GROOOOVER her.... : Klikk for å utvide... Den der går nesten like dypt om Monopulsene mine! Hva kaller man et slikt, damphorn? Størrelsen teller, det er i hvert fall klart. Klikk for å utvide... Kontrabassaxofon! Ingen "reisesax" akkurat! Kul sak, spilleren bør sikkert ha god lungekapasitet. Bør ikke brukes i 17.maitoget