Ranelva "Klang & Ton"

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • inselwind

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.05.2012
    Innlegg
    1.972
    Antall liker
    10.693
    Sted
    Toten
    Torget vurderinger
    11
    Hei Johnny, og takk for skryt😊😃..
    Jeg er overhodet ikke flink til å beskrive hvordan ting låter, så nå spør du ikke den rette personen 😉.
    KOM PÅ BESØK og døm selv!☕☕
    Som "skaper" av disse monitorene/store stativhøyttalerene så må jeg jo være litt stolt av hvordan de ble til slutt.
    Selv om noen kanskje syntes gapet mellom diskant og midwoofer er litt stort, og at det helst burde være en 6" så syntes jeg at Seas sin nextel 8" gjør en fin jobb mot den tyske Amt'en. De stikker seg ikke ut i toppen, noe de tyske høyttalerene ofte kan gjøre, så her kan en sitte lenge og lytte uten å bli trett i øra😉.
    De er veldig åpne, detaljerte og skaper en fin scene mellom høyttalerene. Veldig behagelig på vokalister!
    Har de p.t koblet oppimot en Cayin cs845a på 24w og det virker være en fin kombo. Tror nok at de hadde hatt enda mer trøkk i bunnregisteret med 100 kt88-rørwatt, men kanskje ikke så behagelig mellomtone som med SET 😊.
    En middels stor luxman, Mcintosh ell Accuphase ( Eller en av dine flotte selvbygg 💪) hadde jo vært morsomt å teste på dem, da jeg føler at de har et bra potensiale. Er jo topp komponenter fra de øvre hyllene dette🎵🎶
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn