Raiders

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
7.896
Torget vurderinger
4
Vi har hørt mange historier om våre elskede rock'roll helter sine krav og stjernenykker på turnè...kort sagt raiders. side2.no har en story på årets konserthelter og deres raiders.

Sesongens klare vinner er utvilsomt Iggy & and the Stooges som har overlatt skrivingen til en betrodd roadie. At roadiene er et spesielt folk som lever et spesielt liv i sin egen isolerte globetrotterverden er herved bevist. Her er 18 sider gapskrattende lesing.

Enjoy !

O

OldBoy

Gjest
Jackson Browne hadde en sang om roadies på "Running on Empty": The Load Out/Stay, hvis jeg ikke husker helt feil.

Her fremstår roadie-livet som ganske strevsomt, ikke akkurat som noen glamorøs globetrottertilværelse.

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
7.896
Torget vurderinger
4
Sant nok det....ikke gamorøst på noe vis, de er jo sjåfører, teknikere og sjauere...ikke særlig glamorøst det, nei. (Med globetrottere sikter jeg til at de faktisk farter verden rundt...jobben deres reiser verden rundt...det blir nok et spesielt og internalisert miljø av slikt....)

Paal_Iksom

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.07.2003
Antall liker
6
Om ikke minnet svikter, tror jeg da sannelig jeg var med å handle inn til en raider for DumDum en gang. Men sannelig om jeg husker hva som skulle med, øl og frukt muligens.

Topp Bunn