Digitale avspillere Radiosender/mottaker mellom kilde og pre.

Caron

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.09.2014
Antall liker
514
Sted
Svelvik, Vestfold
Noen her som har testet denne (Audio Pro Wireless WF200)? Vil den gjøre en lydmessig like god jobb som en USB-kabel mellom PC/nettbrett og som i mitt tilfelle, dac innebygd i McIntosh C53?
1622370674652.png

skinnyboy

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.06.2003
Antall liker
505
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Den er jo begrenset til CD-kvalitet, men om du ikke spiller i høyere oppløsning enn det, så burde det ikke være noe problem å bruke den. :unsure:

Caron

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.09.2014
Antall liker
514
Sted
Svelvik, Vestfold
Den er jo begrenset til CD-kvalitet, men om du ikke spiller i høyere oppløsning enn det, så burde det ikke være noe problem å bruke den. :unsure:
Akkurat ja, takker for svar 👍🙂 Jeg er egentlig hel-analog, men bruker Tidal via et nettbrett innimellom for å lete etter ny musikk. Da kjører jeg noe så "tragisk" som kabel med minijack fra hodetlf.utgangen på nettbrettet og inn på en RCA-inngang på C53 😂 Dermed skal det vel neppe mye til for å få bedre resultat, for dac'en i nettbrettet er vel ikke akkurat mye å skryte av. Når jeg i dag tilfeldigvis kom over denne dingsen, ble jeg litt nysgjerrig, for lange USB-kabler er jo ikke særlig bra, og jeg liker å ha nettbrettet innen rekkevidde fra lyttepos., noe som ville resultert i en USB-kabel på 6-7m. Men da er jo dette en glimrende løsning, som innebærer at jeg kan bruke Tidal fra hvorsomhelst i kåken. Og CD-kvalitet holder i bøtter og spann for mitt bruk 😊

Topp Bunn