Jeg har gått over fra et Atacama Equinox-rack (som jeg nå selger), til en selvbygd hylle i MDF. Jeg har gjort dette for å lukke anlegget inne i en stor "kasse" (mye volum og åpen bak for kjøling) med indre hyller for komponentene. Foran har jeg en dør med hengsler. Slik blir jeg "kvitt" anlegget (som er litt for voldsomt visuelt - Musical Fidelity dac og integrert med separat strømforsyning), men fremdeles har god lyd. Det spiller sammen med Magnepan 1.6 qr.
Poenget er at jeg vil ha god lyd, men helst ikke så visuell fremtoning av anlegget. Magnepan ligner også lite på en vanlig høytaler.
KW500en tar sikringen når jeg slår på, så jeg har ikke byttet om og søkt etter lydmessige forskjeller. Kanskje jeg burde.
Jeg ser for meg at hvis der er noen forskjell, så kommer jeg dårligere fra det med et selvbygd mdf-system, enn med Atacama, men jeg skulle gjerne hatt en teknisk begrynnelse for dette. Kassen står på tre harde gummiføtter.
Hva er det å si om dette?
Poenget er at jeg vil ha god lyd, men helst ikke så visuell fremtoning av anlegget. Magnepan ligner også lite på en vanlig høytaler.
KW500en tar sikringen når jeg slår på, så jeg har ikke byttet om og søkt etter lydmessige forskjeller. Kanskje jeg burde.
Jeg ser for meg at hvis der er noen forskjell, så kommer jeg dårligere fra det med et selvbygd mdf-system, enn med Atacama, men jeg skulle gjerne hatt en teknisk begrynnelse for dette. Kassen står på tre harde gummiføtter.
Hva er det å si om dette?