Det har vært nevnt tidligere i denne tråden, men jeg lar meg fortsatt forundre over den intensitet og iver som legges for dagen fra disse som vil bekjempe religion. Er de ute på "Et oppdrag" kanskje et "Oppdrag fra Gud" ? ( Jfr, Blues Brothers )
Denne kommentar kun for å knytte til en liten artig historie:
En lokal sogneprest sto i kø utenfor Perleporten. Foran presten sto Roger Kjapp, tidligere pilot i Widerøe. St Peter spurte de nyankommne om navn, sjekket listen sin og slapp inn de som skulle inn og sendte ned i kjelleren de som skulle dit. Roger Kjapp, kjent tøffing og kvinnebedårer, han var jo pilot 8) sa hvem han var og ble ønsket riktig så hjertelig velkommen til Himmelen. Han fikk en purpufarget silkekappe og slapp inn. Sognepresten presenterte seg og fikk et hyggelig velkommen, om en ikke så hjertelig som velkomsten til Roger. Presten fikk en kappe i kjedelig brungrå strie. Dette forbauset presten og han spurte St.Peter hvorfor det ble gjort så stor forskjell. Vel min kjære venn sa St.Peter, her belønner vi folk etter innsats, en slags provisjons system. Mens du fikk menigheten din til å sovne under dine kjedelige prekner, fikk Roger alle passasjerene til å be til Gud hver gang han var ute å fløy!
For øvrig er vi i ferd med å bli rimelig intolerante når vi ikke kan akseptere at folk tror på noe annet enn oss selv!
Smekk på finger og fy i ansiktet!! Det finnes mange "Talibanere" her på HFS sier Spiralis og ser i speilet!! :

Kanskje flere skulle titte i et speil sånn av og til?? etterpå kan vi fortsette vår usaklige raljering over alle de vi er uenige med. ;D Men en "reality check" av og til er kanskje sunt? :-\