Det seneste året har jeg blitt mer og mer klar for å lage en All-in-One boks med det jeg liker lyden av, bortsett fra høyttalerne da.
Sliter litt på den kreative fronten, men det som skal brukes er følgende;
RPi4/ProtoDAC med både 7" Touch display og MonitorPi som kjøres på RopieeeXL:
Relestyrt volumkontroll og inngangsvelger - vet ikke produsent, men kjøpt av Upgrade Audio ca 2009:
Og til slutt powerampen, referansedesignet til Texas Instruments' TPA-3255:
Kombinasjonen DAC og poweramp fungerer fungerer godt, men det skal sies at jeg ikke har testet med inngangsvelger/volumkontroll kitet. Dette ønsker jeg å ha med dersom jeg skal koble på flere andre kilder og kjøre utenom Roon Server.
Men så er det dette med design da, jeg er ikke så veldig kreativ og trenger innspill fra dere andre her på forumet
Jeg pusler litt med hvordan en frontplate kan se ut og har lastet ned Front Panel Designer fra https://www.frontpanelexpress.com/ hvor man kan få laget masse kule fronter. Men første forslag er litt tamt, noen som har lyst til å gi innspill på kreative forbedringer? Vil jo den skal være en 'One-Of-A-Kind' sak 

Tips?
Sliter litt på den kreative fronten, men det som skal brukes er følgende;
RPi4/ProtoDAC med både 7" Touch display og MonitorPi som kjøres på RopieeeXL:
Relestyrt volumkontroll og inngangsvelger - vet ikke produsent, men kjøpt av Upgrade Audio ca 2009:
Og til slutt powerampen, referansedesignet til Texas Instruments' TPA-3255:
Kombinasjonen DAC og poweramp fungerer fungerer godt, men det skal sies at jeg ikke har testet med inngangsvelger/volumkontroll kitet. Dette ønsker jeg å ha med dersom jeg skal koble på flere andre kilder og kjøre utenom Roon Server.
Men så er det dette med design da, jeg er ikke så veldig kreativ og trenger innspill fra dere andre her på forumet
Tips?