Problemer på HFS?

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Ok!
Jeg skrev her et opprinnelig innlegg om noe jeg trodde var en feil på HFS, som så viste seg bare å være "tett tåke" for mitt vedkommende.
Dermed så forandrer jeg på innlegget som for sin egen del ikke har relevans til noe som helst.
Aller helst burde tråden blitt fjernet, for nå blir den i hvertfall meningsløs ;)

Mvh.KW

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Det siste innlegget har alltid stått nederst hos meg, så den skjønte jeg ikke helt, men ellers er jeg enig i at noen kunne ofre et par linjer om hvorfor det har gått treigt her noen dager.

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
ErosLoveking skrev:
Det siste innlegget har alltid stått nederst hos meg, så den skjønte jeg ikke helt, men ellers er jeg enig i at noen kunne ofre et par linjer om hvorfor det har gått treigt her noen dager.
Uffa meg ;D...............................blackout er det vel det heter og ikke har jeg drukket heller, hverken i dag eller foregående dager :-[ :-[ :-[ :-[ må vel bare be om unskyldning og le ;D ;D ;D av meg sjøl.
Det er slike innlegg jeg gjerne skulle hatt mulighet for å slette, når man legger inn bare vås grunnet tåke.
Mvh.KW

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Moderator må mer enn gjerne slette/fjerne hele tråden, jeg ser ingen grunn til at dette trenger å bli stående å ta opp plass.
Men det gjør kanskje en del andre ;D

Mvh.KW

Topp Bunn