Pro-ject VC-S2 ALU

Amou

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.08.2018
Antall liker
1.186
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
3
Har brukt denne platevaskene i ca et år med stort hell. Men når jeg i dag skulle vaske noen nyinnkjøpte brukte plater, merker jeg at den bråker mye mer en sist gang jeg brukte den. Det er en markant høyere pitch og det er neste så høyt at det gjør vondt i ørene å stå ved siden av den. Lyden henger i en stund etter at jeg slår av motoren også.
Andre som har tilsvarende erfaring?
Jeg har sendt en reklamasjonsepost til PK som jeg kjøpte den av.

HeyHo

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.10.2016
Antall liker
3.312
Torget vurderinger
2
Da eg kjøpte en ny for en del år siden sluttet den virke etter ca 3mnd, fikk ny med PK.

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
7.778
Torget vurderinger
4
Jeg hadde forgjengeren og var veldig fornøyd et par år helt til det samme skjedde. Det var motoren til vakumet som til slutt ga 80-82 dB.
Jeg avtalte retur til importør Neby, men desverre tok det flere måneder og flere purringer uten at noe skjedde. De ventet visst på deler som tok tid pga. corona, men jeg var ikke veldig imponert over oppfølgingen/informasjonen jeg fikk. Dvs. ingen unntatt når jeg ringte for å purre nok en gang.
Til slutt fikk jeg kredittert hele beløpet. Det måtte gå gjennom NAT som jeg hadde kjøpt den av og der var som vanlig Morten velvilligheten selv.

Trist om dette ikke er en av forbedringene i den nye modellen.

Amou

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.08.2018
Antall liker
1.186
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
3
Jeg hadde forgjengeren og var veldig fornøyd et par år helt til det samme skjedde. Det var motoren til vakumet som til slutt ga 80-82 dB.
Jeg avtalte retur til importør Neby, men desverre tok det flere måneder og flere purringer uten at noe skjedde. De ventet visst på deler som tok tid pga. corona, men jeg var ikke veldig imponert over oppfølgingen/informasjonen jeg fikk. Dvs. ingen unntatt når jeg ringte for å purre nok en gang.
Til slutt fikk jeg kredittert hele beløpet. Det måtte gå gjennom NAT som jeg hadde kjøpt den av og der var som vanlig Morten velvilligheten selv.

Trist om dette ikke er en av forbedringene i den nye modellen.
Kan fort ende med samme skjebne her føler jeg. Hadde en pu inne til rep\reklamasjon via PK. Mener det var Neby det også. Måtte purre flere ganger før jeg fikk nytt produkt av PK. De skyte på Neby som ikke ga svar fra seg. Jeg vasker en del plater og kjøper en del brukt, så vasker er noe jeg kommer til å savne. Men da åpner det seg kanskje for en ultralydvasker i stede.

Topp Bunn