Prisutvikling forbrukerelektronikk!

TJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.08.2003
Antall liker
3
Hva tror dere om prisutviklingen på forbrukerelektronikk framover? Tenker TV, data, forbruker-hi-fi osv... Bør man f.eks handle TV nå mens det fortsatt er full fart i fabrikkene eller vil man få disse modellene til sterkt reduserte priser i mars når lagrene er full, fabrikkene begynner å gå konk og krisa gjør at ingen kjøper??

G

Gjestemedlem

Gjest
Kommer vel litt an på hva du er ute etter. Jeg tror ikke de blir noen kjempeforskjell på hva de billigste store TVene koster, men modeller blit jo flyttet nedover i prisskalaen etterhvert som nye kommer. Så er du ute etter en bestemt modell vil nok denne bli rimeligere, men er du bare ute etter en billig TV vil den nok ikke bli så veldig mye rimeligere vil jeg tippe, men du får sikkert en bedre Tv til samme pris om du venter. Jeg vil tippe det største prisfallet kommer på TVer som koster rundt 15.000 i dag. De billigste er nesten så billig som de blir, og toppmodellene vil alltid være dyre for de er uansett forbeholdt dem med nok penger.

Delle

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.03.2007
Antall liker
278
Enkelte TV-modeller har steget i pris de siste månedene, vil anta det har noe med valutakurser å gjøre. Ellers mye vettugt i det Gjestemedlem skriver.
Hvis noen fabrikker går konk kan en jo tenke seg prisstigning grunnet mindre konkuranse, men jeg tror det vil oppveies og vel så det av redusert etterspørsel slik at resultatet blir lavere priser i snitt.

Mvh

Topp Bunn