Masse mainstream her da. Om det ikke fins noen spesielle godbiter (1. utgaver fra artistenens hjemland - Stones fra UK og Cash fra USA, om jeg nå uttrykker meg klart nok), kanskje spes. fra 60/70 tallet, så kan jeg ikke se at den har noen særlig verdi. Du får vel kjøpt det meste enkeltvis for en snittpris på rundt 50 kroner i butikken, og siden det er en samling, kan du gå ned mye i stykkprisen. Når du i tillegg finner mye uinteressant for deg der, så kan det jo bli en dyr fornøyelse de platene som interesserer deg.
Hva en butikk ville ha gitt for det, aner jeg ikke, men det skulle forundre meg om de hadde lagt mer enn 4-5.000 på bordet, og da ikke usett! (Mulig jeg er optimistisk her.) En samling hvor det allerede er plukket ut fra (dvs. godbitene borte), er vel nærmest verdiløs.
Sikkert andre som er i bransjen som vet bedre. Personlig synes jeg det er mange som tror at platene deres er mer verdt enn hva godt er, bare fordi det er vinyl.
Selv ville jeg aldri ha gått over 10 pr. stykke, og da skulle jeg være interessert i mye, og tilstanden flott.
Tillegg: Jeg ser at jeg kanskje har vært litt optimistisk i forhold til tidligere innlegg. Kan nok være det.