Pre til Bertram Beast ICE power

kjetinho

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.03.2005
Antall liker
22
Eg har kjøpt eit par Bertram Beast som spelar veldig lovande på mitt anlegg, no med min integrerte Krell KAV300i som pre. Eg ynskjer etterkvart å få inn ein rein pre. , og lurer på om nokre har gode tips om kva som kan vere ein bra match? Både røyr- og transistorvariantar er aktuelle.

Eg set dynamikk, oppløysning og tredimensjonalitet høgt.

Resten av anlegget er Jungson moon harbour tube cd og Audiovector M1 avantgarde.

Kjekt om eg får nokre innspel om temaet :)

ole

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.01.2004
Antall liker
155
Sted
Bærum
Hei,

Hadde disse en periode og de trenger rør pre for å gi liv og luft/rom, blir for kalde og analytiske ellers - subjektivt selvsagt.

Ole

desibel32

Hi-Fi interessert
Ble medlem
13.10.2004
Antall liker
4
Torget vurderinger
4
Hei,

Hadde disse en periode og de trenger rør pre for å gi liv og luft/rom, blir for kalde og analytiske ellers  -  subjektivt selvsagt.

Ole
Jeg har hatt disse effekttrinnene i to år, med forskjellige pre amper. De har fungert bra med alle. Har brukt primare PRE30, Vincent SA-T1, Copland CVA 306. De to siste er rørbasert, men jeg syns det fungerte veldig bra med PRE30 også. Det har ikke vært i nærheten av å låte analytisk eller kaldt med noen av pre ampene. Etter min mening er det stort sett bare en ting som skiller Beastene fra ekte High End og det er at de mangler litt kropp  nedover i frekvensene. Jeg har ikke Beast nå, men syns de var knallbra. Har nå kjøpt effekttrinn som koster 3 ganger så mye som Beast, og min mening er at du må legge så mye i det dersom du skal få noe bedre.

kjetinho

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.03.2005
Antall liker
22
Takkar for svar :) Eg vurderer ein brukt Cayin SC-6LS, det kunne truleg høve bra etter dei anbefalingane eg har fått så langt

B

Back_Door

Gjest
Kontakt "LydMekk" her på forumet. Han har stor erfaring med disse. Tror han bruker Lexicon MC-12B som pre.

kjetinho

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.03.2005
Antall liker
22
Er redd eg leiter i ein litt annan prisklasse enn den ;) Og Cayin er på veg i posten, så det vert spanande tider framover :)

Topp Bunn