- Ble medlem
- 10.03.2010
- Antall liker
- 1
Iron Maiden - Strange World
Fortid?baluba skrev:Jeez, en god del av dere har en frynsete fortid... ;D
Hvordan høres slike ting ut på tung hifi. Forestiller meg heller laber kvalitet på mange av disse skivene, et mørkt kapittel (?) fra 80-tallet. Det er godt mulig jeg tar feil, skulle vært moro og hørt.Roysen skrev:Denne fikk mye spilletid her! Det samme gjord en del av balladene til Def Leppard.Thumper skrev:
En gammel favoritt...
Mvh
Roysen
Eh, kanskje det er et betimelig spørsmål fra deg, Eros. Heldigvis stammer min frynsete periode fra spillelistenes tyrani jeg måtte lide meg gjennom som radio-dj. Noe jeg selvfølgelig hatet av musikkpolitisk korrekte årsaker. :ErosLoveking skrev:Fortid?baluba skrev:Jeez, en god del av dere har en frynsete fortid... ;D
det er du som bruker begrepet "frynsete"baluba skrev:Eh, kanskje det er et betimelig spørsmål fra deg, Eros. Heldigvis stammer min frynsete periode fra spillelistenes tyrani jeg måtte lide meg gjennom som radio-dj. Noe jeg selvfølgelig hatet av musikkpolitisk korrekte årsaker. :ErosLoveking skrev:Fortid?baluba skrev:Jeez, en god del av dere har en frynsete fortid... ;D
Jeg har altså ingen fortid med hårspray og puddelrock på platespilleren. Ingen fortid eller nåtid, kors på halsen.
Åpenbart, men det er jo uavhengig av våre medlemmer her på HFS. :ErosLoveking skrev:det er du som bruker begrepet "frynsete"baluba skrev:Eh, kanskje det er et betimelig spørsmål fra deg, Eros. Heldigvis stammer min frynsete periode fra spillelistenes tyrani jeg måtte lide meg gjennom som radio-dj. Noe jeg selvfølgelig hatet av musikkpolitisk korrekte årsaker. :ErosLoveking skrev:Fortid?baluba skrev:Jeez, en god del av dere har en frynsete fortid... ;D
Jeg har altså ingen fortid med hårspray og puddelrock på platespilleren. Ingen fortid eller nåtid, kors på halsen.
tror sjangeren lever i beste velgående jeg.
Takk for den Impulse! Tusen år siden sist jeg hørte den, lp-snurrerløs som jeg er. Fra The Principle of Moments nes pas? Etter mitt skjønn en veldig bra plate. Utrolig at samme mann har laget denne, raising sand og for eksempel zeppelin 2!impulse skrev:
Dette er egentlig en genre jeg ikke har så mye til overs for, men her kommer i alle fall mitt bidrag. En av de cooleste låtene noensinne, fra rockens i særklasse beste vokalist.
Nei, det kan man ikke! Denne er en klassiker:room skrev:Kan jo ikke glemme magnum!
Hah, den er jo direkte kjip sammenlignet med det beste Page & Plant har gjort siden de la ned Led Zep. Denne platen ble egentlig gitt ut anonymt som The Honeydrippers. Merkelig nok har jeg opplevd Zep-diggere som ikke har kjent igjen Plant når jeg har spilt denne platen for dem. Fremdeles etter jeg har hatt platen i nesten 30 år spiller jeg den jevnlig.Sniff skrev:Takk for den Impulse! Tusen år siden sist jeg hørte den, lp-snurrerløs som jeg er. Fra The Principle of Moments nes pas? Etter mitt skjønn en veldig bra plate. Utrolig at samme mann har laget denne, raising sand og for eksempel zeppelin 2!impulse skrev:
Dette er egentlig en genre jeg ikke har så mye til overs for, men her kommer i alle fall mitt bidrag. En av de cooleste låtene noensinne, fra rockens i særklasse beste vokalist.![]()
Mvh
Sniff
Et kjærkomment sidesteg som var absolutt nødvendig for å vise sin versatilitet mener jeg at det er. Låtene er jo knall, spesielt "Young Boy Blues" som toner ut av høyttalerne mens jeg skriver dette.Sniff skrev:Når du sier det så Baluba![]()
(Er ikke helt enig da. Opplever det lille jeg har hørt av Honeydrippers nesten som en avstandstagen fra Zeppelinæraen, med litt flatt og søtt uttryk, mens solostoffet til Plant både bygger videre på gammel storhet OG er noe helt annet.)
Mvh
Sniff