Postens Norgespakke

pengelek

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.06.2009
Antall liker
59
Torget vurderinger
17
Hei,

Kjøpte noe av en kar på torsdag. Det ble da sendt med posten. Når jeg søker opp sporings nr får jeg opp denne informasjonen:

Sendingen er sortert og videresendt
13.01.2012 10:03 0024 OSLO
Sendingen er innlevert til terminal og videresendt
12.01.2012 18:46 7007 TRONDHEIM
Sendingen er innlevert på postkontor
12.01.2012 11:25 7101 RISSA

Forsendelsen skal til Arendal postkontor. Vanligvis blir de sendt ifra Oslo til terminalen i Krsand og deretter til postkontoret i Arendal. Mitt spørsmål er da om noen her inne kjenner til rutiner, og om jeg kansje får denne pakken imorgen? Den ble jo sendt ifra Oslo til krsand på formiddagen idag, men ingen ny oppdatering etter dette.

T

TT.

Gjest
Med stor sannsynlighet får du pakken først mandag, da det ikke er omdeling/godskjøring lørdager

pengelek

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.06.2009
Antall liker
59
Torget vurderinger
17
Var på posten tidligere idag og hørte med ei dame der. Hun mente på at siden den var sendt ifra Oslo på formiddagen burde det komme en oppdatering om at den var ankommet krsand i ettermiddag/kveld, og om det kom opp at den var ankommet krsand så burde den være på arendal postkontor da de åpnet imorgen selv om det var lørdag. Men stusser litt på at det ikke er kommet noen ny oppdatering...

T

TT.

Gjest
Venter selv på pakke fra Kristiansand (-Spydeberg) som ble sendt onsdag, men rekker ikke fram pga at det ikke er omdeling lørdager. Må derfor selv vente til mandag ettermiddag. Kjipt, men sånt er livet (les: Posten)

pengelek

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.06.2009
Antall liker
59
Torget vurderinger
17
Det var jo kjipt, men de sier jo at tiden går seint når man gleder seg til noe, ergo; helgen varer lenge ;-) God helg!

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
800
Torget vurderinger
5
Skal ikke si noe sikkert, men sendte selv et par pakker sist fredag. Leverte den sent og den ble liggende helt frem til mandag før den gikk videre til terminal. Så det kan hende du må vente.
Men det skal også sies at alle scanninger ikke alltid oppdateres på nett like fort, dette går ikke nødvendigvis live. Usikker på hvorfor, men kan jo være noe nettverkstrøbbel el.

Topp Bunn