Posten skal fram

traa

Medlem
Ble medlem
11.02.2004
Antall liker
0

???
Før og etter posten har stemplet pakka

Trenger vel ingen kommentar? ;D

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Antall liker
1
Jeg tipper den har hatt seg en tur gjennom et automatisert sorteringsanlegg for pakker. Der går det hardt for seg !

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Platespillere er mildt sagt skummelt å sende, men pakker man sabla godt, så bør ikke dette skje. På den annen side, på en av omleveringssentralene til posten, så jobbet det en de kalte "knuseren", det sier vel det meste. Regner med du får ordnet en erstatning for dette?

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
32.001
Torget vurderinger
28
Det er ikke for å strø salt i såret eller noe, men du har ikke fått sendt spilleren med arm og deksel påmontert?
Helt enig i at posten ofte behandler pakkene vel røft, men dette vitner om vel optimistisk pakking.

Monoas

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.03.2004
Antall liker
2
Det er ikke for å strø salt i såret eller noe, men du har ikke fått sendt spilleren med arm og deksel påmontert?
Helt enig i at posten ofte behandler pakkene vel røft, men dette vitner om vel optimistisk pakking.
Jeg kan skrive under på at det er mange som er i overkant optimistiske når de skal sende en platespiller. De verste tilfellene er når noen bare putter spilleren rett oppi en papkartong uten videre. Når kartongen blir snudd på hode, faller platetallerkenen av og knuser lokket, armen og pickupen.

Gode tips for platespillerpakking:
1. Ta av platetallerkene hvis mulig, innertallerken må festes til chassi eventuelt også fjernes. Pass på oljen i lageret.
2. Armen må tjores ordentlig fast til armlift, eventuelt må hele armen tas av og pakkes separat (gjelder særlig dyre armer). Ta alltid av kontravekten og pakk denne separat.
3. Ta av stift, eventuelt hele pickupen hvis den er kostbar. Eventuelt kan man klare seg med stiftbeskyttelsen hvis den festes med tape.
4. Lokket må tas av spilleren og pakkes separat, innsiden stives opp med isopor.

Bruk fortrinnsvis originalemballasje hvis denne finnes. Husk transportsikringer på spillere med flytende oppheng. Når man pakker opp spilleren etter transport, sjekk at oljen i senterleiet ikke har rent ut.

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Antall liker
18

???
Før og etter posten har stemplet pakka

Trenger vel ingen kommentar? ;D
Men jaggu var du heldigere enn meg Truls, når jeg handlet med deg satt jeg jo ikke igjen med noe.!
Så jeg syns ikke du skal klage så veldig mye over posten, når du ikke er bedre selv :p

Topp Bunn