Positiv opplevelse

Nemesis

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.05.2002
Antall liker
3
Jeg tenkte å dele min positive opplevelse med dere ;D

I dag på vei hjem fra jobb tenker jeg på at jeg burde bidra med en innsats innen rydding og vasking av hjemmet. Jeg vet at ved min ankomst er jeg hjemme alene. Kone og barn er avgårde et par timer.

Jeg kommer hjem og finner huset ferdig ryddet og vasket. Hva gjør jeg? Jo, jeg kommer på at stereoanlegget som har fått forsvinnende liten tid til utfoldelse, står gjemt i stua. Høyttalerne blir dratt fram fra gjemmestedet og cd-spilleren sluker glupsk sølvskiva. Forsterkeren lyser grønt, som alltid, og er klar til dyst. Neil Young synger "Crime in the city" og videre på to utgaver av "Rockin' in the free world" før "Heart of gold" overtar. Slik går det slag i slag. Ikke vet jeg om det er fordi det er lenge siden sist, men i dag var min opplevelse virkelig positiv. Det varmer når både vedkubbene brenner livlig samtidig som Jonas Fjeld synger om "Drammen i regn" med slik innlevelse.

Denne opplevelsen trengte jeg virkelig da tankene om å inkludere en forforsterker kommer stadig oftere. Akkurat i dag satt jeg godt tilbakelent i sofaen og tenkte at noen ganger er livet helt ålreit (til tross for konas malplassering av mine stakkars høyttalere :mad:).

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3
Så fint, da! Velkommen tilbake i musikkens verden!
Rødde du liksom... ;D

PK

Nemesis

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.05.2002
Antall liker
3
Så fint, da! Velkommen tilbake i musikkens verden!
Rødde du liksom... ;D

PK
Det hender rødding kan medføre noen fordeler... ;D

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3
Kjekkt med diffusorer;)
Neida, blir litt av og til :D

PK