Poll Bruktbørsen / Løse komponenter

Bør rør få en egen avdeling under løse komponenter?

• Nei

Stemmer: 0 0.0%
  • Ja

• Vet ikke

• Totalt antall stemmer
    0

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Er det flere som synes det er vanskelig å finne fram til løse komponenter som ikke er rørrelatert i "Løse Komponenter" til salgs?

Hadde det vært en god ide og la rør og tilbehør til rørapparater en egen aveling under "Løse Komponenter" til salgs? Dette er tross alt komponenter som sjelden kan brukes til andre hifi-apparater.

Slik det er nå så er det helt håpløst å annonsere feks et høyttalerelement da dette drukner i rør og tilbehør til dette?

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Antall liker
5.411
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
31
Er denne "avdelingen" noen gang mer enn to sider?
Hvis det er behov for en egen avdeling for kjøp - salg av rør, så OK. Jeg har aldri savnet det.

Eivind E

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.10.2007
Antall liker
3
Dessuten så forlanger jo ofte de som selger rør på "løse komponenter" priser som ikke ligner grisen.
Det blir jo helt latterlig når de forlanger priser som ligger 3-4 ganger over markedspris.
Dermed blir hele greia totalt uinteressant for meg.

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Antall liker
5.411
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
31
Eivind E skrev:
Det blir jo helt latterlig når de forlanger priser som ligger 3-4 ganger over markedspris.
Hvor finner du markedspris ???

Eivind E

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.10.2007
Antall liker
3
Audiomix skrev:
Eivind E skrev:
Tja.. for eksempel ebay, tubeworld, motron..
Når prisene som annonseres ligger 3-4 ganger over disse, blir det bare for teit.

Rhesus

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2006
Antall liker
12
76 annonser totalt! Ikke nok for oppdeling mener nå jeg.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.079
Torget vurderinger
1
Jeg synes heller ikke det.

Mvh. Bjørn

Eivind E

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.10.2007
Antall liker
3
Audiomix skrev:
Eivind E skrev:
Nå er det for eksempel en som annonserer VA 300B rør til 1500kr per par (brukt??).
Dette er re-branda Shuguang rør, som man på en god dag kan kjøpe nytt for $60 per par, dvs 300 kroner.....

Jeg synes i alle fall dette ikke henger på greip.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Slik det er nå så er det helt håpløst å annonsere feks et høyttalerelement da dette drukner i rør og tilbehør til dette?
Det er sant at salg av andre komponenter enn rør blir litt overskygget i denne kategorien, og det er jo egentlig ikke noe problem å sette opp en egen kategori for løse rør.

Dessuten så forlanger jo ofte de som selger rør på "løse komponenter" priser som ikke ligner grisen.
Det vil være umulig for oss å overvåke prisene som folk forlanger i en annonse, her må kjøper selv sørge for å holde seg orientert i markedet.

SvErD

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.11.2002
Antall liker
9
Sted
Bergen
Det ser ut som annonser i den nye rør kategorien ikke kommer med når man klikker på siste 100. Er det meningen det ska være sånn?

mvh

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Det ser ut som annonser i den nye rør kategorien ikke kommer med når man klikker på siste 100. Er det meningen det ska være sånn?
Godt observert. Nei, slik skal det ikke være, og det var en liten glipp i kodingen fra min side. Det er nå fikset.

Mvh
Høvdingen

Topp Bunn