Politikk, religion og samfunn Politiet og egne lover

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
De har jo selv innrømmet att det er en del sorte får inne fra det siste kullet på høyskolen, som de "glemte" å sjekke rullebladet på. Det kan jo bli morro fremover dersom gutta fra c-gjengen og deromkring skal opp og frem i politiet. D e flott d.

Crusty

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.09.2012
Antall liker
1.841
Sted
Horten
Bukken, havresekken og alt det der. Kvalmende.

G

Gjestemedlem

Gjest
Bare ta seg et kurs for å slippe soning. Kan fremdeles senere søke ny jobb i politiet?
Mye å reagere på her. Burde ikke et såpass tillitsfullt verv ha strengere krav?

Politikvinne dømt for fyllekjøring og narkobruk - VG Nett
Egentlig en litt dårlig ordning, ikke i dette tilfellet der vedkommende ble kriminell mens hun var politi. Da bør hun ikke kunne søke stilling som politi igjen. Men det er betenkelig at mennesker som har gjort noe galt på et tidlig tidspunkt i livet, og gjort opp for seg, ikke senere kan bli politi. De burde om noe være de best kvalifiserte (med mindre det er alvorlige saker som voldsbruk etc.)

T

tce-teams

Gjest
Mange i politiet her i norge som er korrupt og meire til , og ikke for og snakk om og være tøffe i trynet for og si det sånn.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Tyveri av narkobeslag er jo ikke et ukjent fenomen. At også andre typer rusmisbruk da forekommer er nok ikke utenkelig. En gang kjørte jeg bak en uniformert bil med en sivilkledd betjent bak rattet, og var overbevist om at det dreide seg om fyllekjøring.

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
At hun ikke er fradømt retten til å være politi betyr ikke at hun har noen reell sjanse til å få politijobb igjen.

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Antall liker
1.678
Sted
Bislett
Jeg var sammen med en dame som gikk siste året på høyskolen en gang. Men jeg var mitt ansvar bevisst, og fikk henne til å slutte. Stjerne i boka.

Topp Bunn