Diverse Pokertråden

Førsten

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.06.2011
Antall liker
32
God morgen

Fant bare noen gamle tråder om poker, starter heller en ny tråd.

Noen her som spiller?? Både nettpoker og live?

Begynte selv litt i fjor høst på Unibet. Dette er vel den eneste godkjente for oss i Norge.
Forøvrig rar lovgivning vi har her i landet, det oppdaga jeg når jeg skulle sette inn penger på 888poker. Man må via to betalingsløsninger, evt Paysafecard eller vanlig bankoverføring for å få pengene inn.

Nettpoker er vel ikke ulovlig i ordets rette forstand, men de stikker kjepper i hjulene ved å komplisere overføring av penger og gjøre det unødvendig tungvindt. Merkelig opplegg spør du meg, selv om de sikkert innbiller seg at de skjermer spilleavhengige osv.

G

Gjestemedlem

Gjest
Spilte litt før i tiden, men som du påpeker ble det så kronglete å sette inn og heve penger at jeg gadd ikke. Litt synd for det var egentlig ganske moro. Likte vel best ettbordsturneringer. Det var i alle fall der det var mulig å tjene en slant, men det gikk langsomt siden jeg ikke var spesielt dyktig. Hadde sikkert tjent mer med å bruke samme tiden på å gå med avisen eller noe.

Det var moro, men de som tror poker er gambling blir fort blakk. Nå for tiden blir der en helg eller to i året med noen venner på hyttetur, og da er det utelukkende for moro skyld med innsats på et par hundrelapper.

Førsten

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.06.2011
Antall liker
32
Unibet har flere billige/freeroll MTT hver dag, greit nok for å slå ihjel en time eller to. Litt mer All-In bajaserier men folk spiller stortsett ok så det ikke bare blir tøys.
Cashgame virker som er bedre på 888Poker enn Unibet, det er ihvertfall mitt inntrykk sålangt.

Har ikke spilt så lenge eller mye, men moro å dykke ned i det dypere spillet etterhvert som man skjønner mer.

G

Gjestemedlem

Gjest
Endte opp på Betfair både bga. poker og sport. Liker de herlige muligheten man har til å vedde alle veier inc. live, og jeg har lest endel bøker om pokerteori om både tells og strategi ... men jeg innså at her kommer jeg til kort og at det er bedre penger i å gå med avisen.

Spill og kos deg men ikke la deg rive med.

..

Studer mattematikk og statistikk før du lar deg rive med i alle fall. Du er sjanseløs uten.

Sorry om dett virker litt belærende.. det er ikke meningen, ... Kun min erfaring. Jeg har brukt noen timer på dette... så ta det for hva det er verdt.

...

For at dette ikke skal bli en Qøntrisång så er mitt tips å gå for 6 eller 10 manns bord til du får roen og tjener stødige penger, så noen low stake bord for å prøve ut konseptene .. prøv å være totalt bølle på et low stake bord... høyne alt og fordi det er low stake for deg og de tør de ikke fordi det er high stake for dem.. og du har ingenting å tape. Prøv å forstå hvorfor og kjenn igjen dette.

Topp Bunn