Kanskje det er morgengaven fra Kaia ?
;D
;D
Care?Boogie-Stian skrev:Kan jo godt hende han blir forbannet.
Han er i bransjen, han burde vite. Han stiller jo visse krav til lyd når han opptrer, det vet jeg....impulse skrev:Kanskje han bare trenger kvalifisert rådgivning? Eller forslag til et dugelig vintage-anlegg? Han er jo glad i gamle, klassiske biler, så derfor..
Stemmer dette?Roberten skrev:Men altså, finnes det bevis for at denne 999,- spilleren spiser vinyl eller er det folklore ?
Bare se på lokket. Det er designet finurlig slik at platene etter litt bruk får plass under derC. Alshus skrev:Stemmer dette?Roberten skrev:Men altså, finnes det bevis for at denne 999,- spilleren spiser vinyl eller er det folklore ?
Vi kunne alltids lytte på sinustonar.cathrine1 skrev:Vi hadde ikke hatt mye å gjøre hvis det ikke hadde vært for disse utinga! 8) ;D
Vh
S
Det står i skrifta at den som har to skjorter osb.... Eg har berre ein platespelar, så det vert ikkje meg.Nifelheim skrev:Da får noen donere han en skikkelig spiller da. Verre er det jo ikkeSuper skrev:Problemet er at det er kulturvandalisme å fysisk ødelegge alle disse flotte vinylplatene, som er i hans eie, med en platespiller/pickup/stift fra helvete.C. Alshus skrev:impulse skrev:Det "anlegget" han har i Oslo, om "Hver gang vi møtes"-programmet er anything to go by, ligner voldsomt på det billigste, kjipeste skrammelet du kan finne hos Clas Olsson. Det er ikke engang leketøy. Edit; Det ikke bare ligner, det ER dette patetiske skrammelet. Kr. 999,- komplett.
Kilde?
Hvorfor må det være grenser, impulse?
Om Jan Eggum er fornøyd, hva er da problemet?Sikkert noen som har et "gammelt vrak" som er 100 ganger bedre ståendes og samle støv.
Kan ikke du svare på dette Trond?C. Alshus skrev:Stemmer dette?Roberten skrev:Men altså, finnes det bevis for at denne 999,- spilleren spiser vinyl eller er det folklore ?
Jeg eier ikke en gang en eneste LPAudiophile-Arve skrev:Det står i skrifta at den som har to skjorter osb.... Eg har berre ein platespelar, så det vert ikkje meg.Nifelheim skrev:Da får noen donere han en skikkelig spiller da. Verre er det jo ikkeSuper skrev:Problemet er at det er kulturvandalisme å fysisk ødelegge alle disse flotte vinylplatene, som er i hans eie, med en platespiller/pickup/stift fra helvete.C. Alshus skrev:impulse skrev:Det "anlegget" han har i Oslo, om "Hver gang vi møtes"-programmet er anything to go by, ligner voldsomt på det billigste, kjipeste skrammelet du kan finne hos Clas Olsson. Det er ikke engang leketøy. Edit; Det ikke bare ligner, det ER dette patetiske skrammelet. Kr. 999,- komplett.
Kilde?
Hvorfor må det være grenser, impulse?
Om Jan Eggum er fornøyd, hva er da problemet?Sikkert noen som har et "gammelt vrak" som er 100 ganger bedre ståendes og samle støv.
Er du seriøs nå, Christian??C. Alshus skrev:Kan ikke du svare på dette Trond?C. Alshus skrev:Stemmer dette?Roberten skrev:Men altså, finnes det bevis for at denne 999,- spilleren spiser vinyl eller er det folklore ?
Gjerne med henvisning til skikkelige tester gjort på området.
Norske plater er ikke verdifulle? Tror du provoserer ganske mange med den uttalelsen. Kanskje de ikke er verdt masse penger, men alt kan ikke måles i kroner og ører.torem skrev:Jeg er trønder, så jeg legger meg ikke borti hva bergensere bedriverHan får ha den platespilleren han vil for meg.
Generelt er vel ikke norske plater så verdifulle (?), med mindre det er noe veldig spesielt, f.eks. Beatles 7" med norsk cover fra 60-tallet (men den er jo ikke veldig norsk da).
Next topic?
Med tanke på musikken så spiller jo ikke formatet noen rolle så strengt tatt har han rett.Nifelheim skrev:Norske plater er ikke verdifulle? Tror du provoserer ganske mange med den uttalelsen. Kanskje de ikke er verdt masse penger, men alt kan ikke måles i kroner og ører.torem skrev:Jeg er trønder, så jeg legger meg ikke borti hva bergensere bedriverHan får ha den platespilleren han vil for meg.
Generelt er vel ikke norske plater så verdifulle (?), med mindre det er noe veldig spesielt, f.eks. Beatles 7" med norsk cover fra 60-tallet (men den er jo ikke veldig norsk da).
Next topic?
Og de som tenker på musikk og format samtidig. At markedsprisen for norske LP-plater er lavere enn for store megastjerner sier seg selv.Anonym skrev:Med tanke på musikken så spiller jo ikke formatet noen rolle så strengt tatt har han rett.Nifelheim skrev:Norske plater er ikke verdifulle? Tror du provoserer ganske mange med den uttalelsen. Kanskje de ikke er verdt masse penger, men alt kan ikke måles i kroner og ører.torem skrev:Jeg er trønder, så jeg legger meg ikke borti hva bergensere bedriverHan får ha den platespilleren han vil for meg.
Next topic?