Plater fra Amazon.com

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Antall liker
19.301
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
Hei.
Bestilte for en god stund siden en plate fra AMazon. (Forhåndsbestilling)
Det står at den ble sendt 5. Aug. Intet mottatt, ingen sporing.

Kan noen med kunnskap fortelle om platene derfra kommer med Posten eller PostNord el.l? Postkassen svelger ikke hele plater, så den burde blitt innlevert på Postkontoret. Men de har den ikke...

Kan du trøste meg?

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
46.002
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Jeg har kjøpt en del på Amazon og det har tatt litt tid og de sender med posten

mvh

E. Largo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2007
Antall liker
20.667
Sted
Disco Volante
Torget vurderinger
2
Jeg har kjøpt haugevis av plater fra Amazon.
Bestiller du fra .co.uk tar det ca. en uke. fra .com tar det fra 2-4 uker. Men de kommer alltid frem og er som regel godt pakket.

otare

Æresmedlem
Ble medlem
04.04.2007
Antall liker
12.627
Sted
Trondheim
Ligger sikkert hauger av pakker til fortolling etter sommerferien. Jeg har enda ikke fått en pakke fra amazon.it som skulle være framme ca 8/8. De har vel sommerferie i posten/fortollingen også.

Harald HM

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2016
Antall liker
2.126
Sted
Bardufoss
Torget vurderinger
1
E Largo er nok inne på noe når d gjelder Amazon. Sjøl har jeg sluttet for lenge siden å bestille fra dott com. Fra UK, min foretrukne, går det mye raskere.

Når det gjelder Italia ville jeg nok reservert meg litt. Har noen opplevelser fra i sommer somikke akkurat framsnakker italienske markedsaktører. Og det fra deler av landet som ikke skulle være belemret med mafia-liknende miljø. Håper min opplevelse var et engangstilfelle:rolleyes:

otare

Æresmedlem
Ble medlem
04.04.2007
Antall liker
12.627
Sted
Trondheim
Jeg har handlet hos amazon.it mange ganger. Aldri noen problem. Amazon sender fra sitt hovedlager i Tyskland uansett om du handler fra amazon.co.uk, amazon.it, amazon.de, amazon.fr eller amazon.es

Jeg gjetter fremdeles på at det er opphoping av pakker hos fortolling son er problemet. Jeg har flere ganger opplevd forsinkelser på leveringer som skulle komme rett etter fellesferien.

Og der kom pakken. Bestilt 19/7. Sendt fra amazon 2/8, med anslått ankomsttid senest 9/8. Så kom den 20/8. Posten Norge og tollbehandling tar laaaaaaaang tid.

Sist redigert:

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Antall liker
867
Jeg fikk en pakke fra Amazon uk nå på fredag. Tok knappe 2 uker. Men det var cd-er som går i postkassa. Mulig det tar litt lenger tid med større pakker.

Fra USA tar det lengre tid. Som andre skriver her foretrekker også jeg å bestille fra UK.

Motorhome

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.06.2018
Antall liker
2.331
Sted
Sunndalsøra
Har opplevd at en vare forsvannt i frakten fra Amazon, med fikk refundert beløpet. Da ''reordered'' jeg varen, og fikk ny tilsendt:)

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Antall liker
34.796
Sted
Oslo/Grebbestad
Torget vurderinger
1
Fikk levert på 5dager (LP) forrige uke fra Uk, da stod DHL på dørrn:) men foretrekker og hente på posten.

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Antall liker
9.510
Torget vurderinger
1
Tar normalt rundt tre uker.

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Antall liker
19.301
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
Nå røyner det på tålmodigheten...
Bestilte albumet på ny i dag, da mitt første eksemplar levnes lite håp for overlevelse...

"Alle" ser pakken i systemet, men ingen kan fortelle meg hvor den er...

"Was expected by August 6
We expected your package to be delivered by now.
This shipping method didn't include tracking updates.
Shipped with IMEXX
Tracking ID: AMZIMNJS00xxxxxxxxxxx"

Topp Bunn