Minner om at det er klart for messe igjen på Cafe Mono i Pløens gate (v/Youngstorget) førstkommende lørdag fra klokka 10. Fri inngang.
mvh

mvh
Bra!ErosLoveking skrev:vel......
dørene åpner 10:00
10:07 den første tusenlappen ryker
10:14 står og lurer; "faen, har jeg den eller ikke?"
10:23 2100.- 2200.- 2300.- 2400.- værsågod.
10:41 "skitt, den har jeg ikke sett før."
10:54 "skal, skal ikke?"
11:01 "skal"
11:06 blakk, 5 lapper good gone.
11:07 tørst
11:08 1 pils takk
11:28 1 pils takk
11:48 1 pils takk
12:08 1 pils takk
12:28 1 pils takk
12:48 pissepause
12:58 1 pils takk
13:18 1 pils takk
13:38 1 pils takk
13:58 shit! bussen til pocket valley gikk for 4 minutter siden, "rakk" ikke den. 1 pils takk
14:18 må løpe. pocket valley neste
yup! har en plan.
bytte ut noe av øllen med brennvin så blir det braBrasse skrev:Cider?
Hør hør !ErosLoveking skrev:12:34 fortsetter som planlagt, men med utvidet tid for å ta igjen det tapte.
Øl er ikke tingen for skroget mitt men alternativer så gode som noe finnes der ute for de som leterRoberten skrev:Hør hør !ErosLoveking skrev:12:34 fortsetter som planlagt, men med utvidet tid for å ta igjen det tapte.
Fingern, ingen fare, vi skal nok få i deg annen alkohol enn øl. Jeg skal på noe jeg er redd blir et veritabelt sjøslag på fredagen, så jeg er nok nødt til å hoppe rett på spritflasken for å holde formen. Og unngå å sovne før 14.00
det blir bra!cash 63 skrev:Lykke til imorrn, kommer ikke, tids skjema spricker! må levere barnen først,bla men vi ses neste helg ;D
Det holdt hardt. Men den store knekken kom først da de nektet å servere sprit før 13.00, det var en så forskrekkelig opplysning at jeg ble på gråten. Takk og lov at Eros, Fingern og Brasse var der og støttet meg frem til frihetens klokkeslett.Jøgga skrev:Noen som klarte å holde seg oppreist til messa? -og husker hvordan det var ? ;D
Har du sett hva som egentlig lå gjemt inni det "coveret" som er i pensjon hos deg. Hold deg fast! ikke gråt av glede! EN YESskive fra 1973. En LP med en låt på hver side. Med gitarsoloer på 17min. troll og annet skøy som korer. Du er den utvalgte Roberten! Hurra! Hurra!Hurra! Progen leve! Progen Leve!Roberten skrev:Det holdt hardt. Men den store knekken kom først da de nektet å servere sprit før 13.00, det var en så forskrekkelig opplysning at jeg ble på gråten. Takk og lov at Eros, Fingern og Brasse var der og støttet meg frem til frihetens klokkeslett.Jøgga skrev:Noen som klarte å holde seg oppreist til messa? -og husker hvordan det var ? ;D
Takket være sikker losing fra Eros forlot jeg åstedet med en god pose knallskiver. Takk og lov at det ikke er minibank på mono, da hadde nok rotta til Fingern knirket under vekten av vinyl.
Storartet av Fingern å kjøpe vinyl for så å legge den inn på pensjonat hos meg til han har egnet spiller i Stallen ;D
Jeg så ikke én eneste progskive, la oss kalle det et høydepunkt blant mange.
Det beste med gjøglerne er at de er lette å få øye på. I grunn sympatisk av de å ha bjeller på klærne slik at de ikke kan snike seg uforvarende opp bak ryggen og overrumple en skrøpelig garagerocker.65finger skrev:rare hatter og bjeller på klærne
;D65finger skrev:du husker hun listig men søte progdamen som solgte progsingler (dobbelt LPs for å få plass til gitarsoloene) det var progGunnar en snedig progtranse!!
Svenske innerst til høyre... Er det han som alltid har mye post-punk/new wave og noe am. 80's indie på vinyl?Roberten skrev:Wergeland, lengst inne til høyre var det en svenske med mye bra, og nede ved passasjen inn til Q var det også mye fint. Fikk blant annet kjøpt meg de to første Dipsomaniacs lp'ene. Ikke at det hjelper deg i ettertid..
Hvis det var Subterfuge 7ern som kom etter Bumble-bee så inneholder den to knallåter.Roberten skrev:Om du legger til godt utvalg i godrock tror jeg beskrivelsen av selgeren er spot on.
Den er på lilla vinyl, har ikke hørt på den enda så kan ikke mene noe om lyden enda. Da den kom ut var det dessverre hipp som happ om jeg kjøpte cd eller vinyl, så Dipsomaniacs har kun vært på plast i heimen frem til i går. Angrer på det nå, har kostet meg dyrt å dubblere en del 90talls plater på vinyl.
Når jeg tenker på det angrer jeg også på at jeg ikke kjøpte Dipso 7" han hadde i går.
veldig hyggelig å treffe deg også Eros. hva med foreleserrollen du forpliktet deg til i fjorErosLoveking skrev:jo takk skal du ha.
Det verden trenger er mer farge, så da tenker jeg at jeg tilsetter litt av min. Uinteressant og navlebeskuende? Vel da er det bare å la vær og lese, er ikke verre enn det.
Forøvrig var det veldig hyggelig å få møtt fingern og Brasse.
På tide vil sikkert noen si, etter timesvis med ralling over tastaturet og HFS. :![]()
Vil også ha Teenage Shutdown samlere på de pene små sølvplatene du vetErosLoveking skrev:Dr.Eros lever i beste velgående, men da bak platespakene under et annet navn.
På tide med en samlertråd snart? Da tenker jeg på samleplater, hvilke, hva og hvorfor......
"Lurte" jo Roberten til å kjøpe 12 volum av Teenage Shutdown-serien igår. Sporty gjort, men han blir nok ikke skuffet.![]()