Det synes jeg absolutt vi skal satse på. Klok av skade skal jeg denne gangen forsøke å ikke være altfor trang i hjelmen, timene frem til spritsalget åpnet i Q var katastrofale.ErosLoveking skrev:Forrige gang var jo hyggelig med skiver og øl, regner med at noen av oss gjentar "suksessen".![]()
til trøst skal jeg kvelden før, spille skiver for The Goo Men og Los Plantronics på John Dee. + stygge planer for konsert på Last Train dagen før der igjen. + den månedlige spillingen på Q lørdagskvelden.Roberten skrev:Det synes jeg absolutt vi skal satse på. Klok av skade skal jeg denne gangen forsøke å ikke være altfor trang i hjelmen, timene frem til spritsalget åpnet i Q var katastrofale.ErosLoveking skrev:Forrige gang var jo hyggelig med skiver og øl, regner med at noen av oss gjentar "suksessen".![]()
Jeg husker godt beskrivelsene, og kunne godt tenkt meg å være en plagsom flue på veggen den lørdagen.Roberten skrev:Det synes jeg absolutt vi skal satse på. Klok av skade skal jeg denne gangen forsøke å ikke være altfor trang i hjelmen, timene frem til spritsalget åpnet i Q var katastrofale.ErosLoveking skrev:Forrige gang var jo hyggelig med skiver og øl, regner med at noen av oss gjentar "suksessen".![]()
Husk at det fint går an å skille mellom nye og gamle plater. Opererer selvsagt med flere budsjetter og budsjettposter i heimen.baluba skrev:Men har ikke dere gutter brukt opp årsbudsjettet for nye plater snart?
Kreativ regnskapsføring er glimrende, men det lurer sjelden skifteretten... :ErosLoveking skrev:Husk at det fint går an å skille mellom nye og gamle plater. Opererer selvsagt med flere budsjetter og budsjettposter i heimen.baluba skrev:Men har ikke dere gutter brukt opp årsbudsjettet for nye plater snart?;D
Sikkert mulighet for det. Vil tro du kan komme i kontakt med de som arrangerer her :Skink_123 skrev:Ledig plass om en vil ha en meter?
Dette kommer til å bli kalas, bombesikkert. Jeg krysser fingrene for at det ikke er så mye snacks der i morgen, slik at jeg kan klare å holde forsettet mitt om maks 10 skiver.ErosLoveking skrev:*bump*
Holder været seg tegner dette til å bli en fin lørdag med et par timers plateshopping fra morgenen av, og påfølgende (ute)pils.
du sleper nok på deg skulderskade med tykke bunker av plater. tipper du ender på 60-75 skiver. min deltagelse henger i en tynn tråd dessverre. må kjøre de gamle til gardemoen og annet tjafsRoberten skrev:Dette kommer til å bli kalas, bombesikkert. Jeg krysser fingrene for at det ikke er så mye snacks der i morgen, slik at jeg kan klare å holde forsettet mitt om maks 10 skiver.ErosLoveking skrev:*bump*
Holder været seg tegner dette til å bli en fin lørdag med et par timers plateshopping fra morgenen av, og påfølgende (ute)pils.
;Dbaluba skrev:Hmmmm.... det aner meg at leveren min ikke hadde tålt for mye omgang med HFS-banden. Om det sier mest om dem eller meg får dere selv avgjøre. ;D
Nei nei nei nei. Eller, det er klart du skal ta på deg sjåførrollen om opphavet fordrer det, men jeg synes absolutt at dette skal kombineres med sosialt samvær i morgen. Kan du ikke lempe de opp til Gardemoen på morgenkvisten, sånn rundt 10, og komme ned på mono etter det ?65finger skrev:du sleper nok på deg skulderskade med tykke bunker av plater. tipper du ender på 60-75 skiver. min deltagelse henger i en tynn tråd dessverre. må kjøre de gamle til gardemoen og annet tjafs
Jeg må nok skuffe. Jeg aner ikke om noen får se mitt blide ansikt denne helgen, for pappahelgen ble plutselig avlyst. Både rygg og sjel setter faktisk pris på det, siden jeg også har 17.mai-helgen. Derfor blir det forhåpentligvis en og annen klunk single malt, og eventuelt et par african GT. Og musikk, med og uten tuba. Men dere får ha det gøy i morgen, gutter. Bra vær blir det vel begge steder i morgen, og regn på søndag går helt fint.Roberten skrev:@baluba, hva ?! Betyr dette at du ikke hiver deg på flyet fra Flesland til Gardemoen i morgen ? Fingern skal jo visstnok opp dit, så det er bare å haike med ham ned til mono. Perfekt plan !
Finner absolutt gode ting ! Jeg fikk med meg ...13 lp'er i Teenage Shutdown serien + de to første Dipsomaniacs og diverse Nomads +++ forrige gang. Mao, sleng deg på nattbussen eller hopp på flyet i morgen tidlig.Townes skrev:Finner dere gode ting på disse messene i tiggerstaden? Når det er i Bææææærgen er det stort sett dritt, møl og ræl, samt latterlig overprisa fjollebootlegs som er å oppdrive. Alt det andre er også latterlig overpriset btw.
Er nok mange av de samme som står der som i Bergen, men eg syns det blir for drøyt å bla opp 600 for en Lee Clayton plate når den ligger på ebay til 15-20 dollarRoberten skrev:Finner absolutt gode ting ! Jeg fikk med meg ...13 lp'er i Teenage Shutdown serien + de to første Dipsomaniacs og diverse Nomads +++ forrige gang. Mao, sleng deg på nattbussen eller hopp på flyet i morgen tidlig.
Jeg synes jeg fikk mye for pengene, det kan dog være fordi Eros er tjommi med de jeg handlet av.
?? ?? ??Townes skrev:Hadde vært fint om en messe i Oslo klaffet med konsert engang (stort sett eneste incentivet for å dra til Oslo).![]()
Ait, men eg følger ikkje jævli godt med på alt som er av konserter der borteErosLoveking skrev:?? ?? ??Townes skrev:Hadde vært fint om en messe i Oslo klaffet med konsert engang (stort sett eneste incentivet for å dra til Oslo).![]()
Da burde du kommet igår.
Charlotte & Co-Stars på Last Train
Ikveld er det Los Plantronics og Goo Men på John Dee
Platemesse imorgen + 110% gode muligheter for knallmusikk fra deejays senere på kvelden.
Brian Jonestown Massacre, Søndag.
Det vil jeg kalle ganske bra klaff.
Nå er det bare en liten time til jeg setter igang platespillerne på John Dee............ 8) 8) 8)
Kjør på ^^ErosLoveking skrev:?? ?? ??Townes skrev:Hadde vært fint om en messe i Oslo klaffet med konsert engang (stort sett eneste incentivet for å dra til Oslo).![]()
Da burde du kommet igår.
Charlotte & Co-Stars på Last Train
Ikveld er det Los Plantronics og Goo Men på John Dee
Platemesse imorgen + 110% gode muligheter for knallmusikk fra deejays senere på kvelden.
Brian Jonestown Massacre, Søndag.
Det vil jeg kalle ganske bra klaff.
Nå er det bare en liten time til jeg setter igang platespillerne på John Dee............ 8) 8) 8)
Utrolig moro var det ! Jeg sitter her med et fårete smil klistret på ansiktet og ler av mine egne begrensninger. Har akkurat forsøkt meg på en telefonsamtale med opphavet som endte med at moren min fikk latterkrampe av min entusiasme og ubehjelpelighet. Beruset ? Jo, gitt, er vel ikke fritt det.ErosLoveking skrev:plater i bagger og poser gikk enda fetere....... ;D ;D ;D ;D
godt hjulpet av øl i timesevis. Moro!!!![]()
![]()
HAHA!ErosLoveking skrev:plater i bagger og poser gikk enda fetere....... ;D ;D ;D ;D
godt hjulpet av øl i timesevis. Moro!!!![]()
![]()
Hehe, anyday ; )Roberten skrev:@skink_123, jeg hadde lyst til å utfordre deg til å finne en knallskive til en fyr som har utpreget allergi mot tverrfløyter og revemasker, noe du helt sikkert hadde klart med bravur, men det får bli neste gang.