Jf. Fosse sitt innlegg, jeg er «redd» det ikke har noe med saken å gjøre. Omvent, dvs dersom platespilleren blit levert med platestrammer, f.eks. en tung puck, jf. Project RPM 9, så er det en bekreftelse på at platespilleren (særlig lager og tallerken) er designet med det i mente. Ellers så er det også litt avhengig av hvordan produsenten forholder seg til tilbehørsmarkedet.toriamos skrev:Blir det helt feil å tenke at om spilleren ikke er utstyrt med platestrammer i utgangspunktet så er det en mening med det?
Hvis tyngden er et problem så finnes jo disse plaststrammerene fra Clearaudio.Fosse skrev:Tror ikke dette gjelder i alle tilfeller toriamos, men tanken følger jeg så absolutt, og man skal nok undersøke litt rundt, for jeg er ikke sikker på at det til det beste på alle spillere. Vet at mange av spillerene til Nottingham har myk tallerken, dette vil måtte sjekkes ut nærmere dersom man skal bruke platestrammer.
Ville i dette tilfellet tatt en telefon til importøren og forhørt meg. Kjedelig å kjøpe noe som ikke passer eller i verste fall ødelegger spilleren.