Plastlommer til LP, å nei!

T

TT.

Gjest
I dag var jeg innom et av Platekompaniets utsalg for å kjøpe plastlommer til LP-plater. Stor var overraskelsen og skuffelsen da vedkommende bak disken sa: Å nei, slikt har ikke vi". Jeg måtte spørre vedkommende opp igjen om de hadde, men nei da. Slikt førte de ikke. Skuffende!

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.101
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Kjedelig - naturligvis burde en musikkforretning ha slikt. Episoden minner meg om min overgang til digital fotografering - da jeg var innom min lokale fotobutikk for å kjøpe noen ruller med lysbildefilm, som var det eneste som gjaldt for meg - og den unge damen bak disken sa: "Vi har sluttet å selge sånn film, vi...."

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
12.464
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Det gjelder å finne seg den rette musikkhandleren. Bare synd at det er nesten ingen igjen.
Vår musikkhandler har selvfølgelig dette, og selger til og med ting som stifter til sveivegrammofon, i pakker på 50 og 100.
Liker.

• Liker
Reaksjoner: oct

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Antall liker
853
Platekomp. er vel strengt talt ingen musikkforretning (lenger).
Har du muligheten har Big Dipper plastlommer.

T

TT.

Gjest
Joda, Big Dipper er en mulighet, men nå bor jeg et stykke utenfor Oslo og var i nærheten av Platekompaniets utsalg i nabokommunen.

jokris

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2006
Antall liker
2.604
Torget vurderinger
7
Har noen greie på hvor man får tak i skille ark billigst mulig, skulle hatt en del slike for å "dele samlingen opp i alfabet og artister, både de jeg har fremme og de i koffertene
de som planetgarden har er alt for dyre dessverre, noen tips til hva som egner seg ????

T

TT.

Gjest
Kan det være at HiFiKlubben kan ha slike? Da slipper jeg en tur helt til Oslo i varmen.

T

TT.

Gjest
Jeg gidder ikke betale 6,- pr stk når jeg trenger minst 100

Topp Bunn