Pink Triangel Anniversary Funk Vector

karlswe

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.06.2005
Antall liker
11
Jeg har i dag endelig fått i hus Norges første Pink Trinagel Anniversay Funk Vector. En bedre julepresang kan ikke jeg tenke meg. Fytti rakkern for en ro og kontroll det er i lydbildet samt varme og tilstedeværelse som man skal lete lenge etter. Nå ble jeg vinylelsker igjen. Det blir enda noen timer til jeg skal i seng....

P

Parelius

Gjest
Grattis!

Få høre litt om den. Er det en helt ny spiller, eller en oppgradert Anniversary fra Funk Vector?

Også link til bilder på nett!

P

Parelius

Gjest
Forstår jeg deg rett, når du da har oppgradert en PT Anniversary du hadde fra før?

ohh, glemte: takk for linken.

T

tjn

Gjest
Artig sak, hva koster noe slikt? Hvilken pickup og riaa bruker du?

P

Parelius

Gjest
Ja, de var dårllige. Nesten ikke å se i det hele tatt... ;)

karlswe

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.06.2005
Antall liker
11
Hvordan legger man inn bilder??????????

Pick uppen er en Kiseki purpel heart og armen er en Helius Orion 2 med sølvkabler

karlswe

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.06.2005
Antall liker
11
Artig sak, hva koster noe slikt? Hvilken pickup og riaa bruker du?
Riaen er en Trigon Vanguard II Med Trigon Volcano II batteriforsyning

P

Parelius

Gjest
Hvordan legger man inn bilder??????????

Pick uppen er en Kiseki purpel heart og armen er en Helius Orion 2 med sølvkabler
Du må ha bldene liggende på en eller annen server. Så lenker du til bildet ved å bruke [@img]nettadressen til hvor bildene ligger[@/img] (Ta vekk @ tegnet, jeg satte det inn bare for at "koden" skulle komme frem.

Men igjen, er det en oppgradert Anniversary. Så ikke at de hadde noen nye modeller som het Anniversary.

karlswe

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.06.2005
Antall liker
11
Orginalt er det en eldre PTO Too som er oppgradert til Anniversary(subchassi) som igjen er oppgradert til Funk vektor(Vector drive med ny motor og strømforsyning+++). Står beskrevet på nettsiden

Topp Bunn