Pink Triangel Anniversary Funk Vector med Omega arm

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Sv: Pink Triangel Anniversary Funk Vector med Omega arm

Vakkert! Og hvilken arm! (hehe...jeg venter en maken inn på fredag..;-)

karlswe

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.06.2005
Antall liker
11

impulse skrev:
Vakkert! Og hvilken arm! (hehe...jeg venter en maken inn på fredag..;-)
Har du kjøpt armen direkte fra Helius. At det er en fantastisk arm kan jeg bare bekrefte, det oser kvalitet av den, og den spiller som en drøm. Jeg var den første som kjøpte en slik i Norge, i tillegg vet jeg om to andre som venter på sine i tillegg til deg. Vi er da faktisk nok personer til å danne en ekslusiv Omega klubb!!

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen

Beklager min ekstreme nærsyntet, Karlswe..Det er jo ikke Omega jeg har kjøpt, men den tidligere omtalte Orion, som sitter på platespilleren jeg henter i morgen. Ble visst litt ivrig her! Vi kan i det minste starte en Helius-vennetråd eller noe.. ;) Så får vi komme tilbake til saken om jeg noengang får oppgradert til Omega...
Etter å ha googlet, lest og kost meg ,står det i alle fall klart at din nyanskaffede er litt av en platespillerarm! Gratulerer hjerteligst!

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
30.516
Torget vurderinger
28

Gratulerer så mye med ny spiller og arm. Dette ser flott ut. Kunne vi fått noen nærbilder av armen? Hadde vært artig.

karlswe

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.06.2005
Antall liker
11

impulse skrev:
Beklager min ekstreme nærsyntet, Karlswe..Det er jo ikke Omega jeg har kjøpt, men den tidligere omtalte Orion, som sitter på platespilleren jeg henter i morgen. Ble visst litt ivrig her! Vi kan i det minste starte en Helius-vennetråd eller noe.. ;) Så får vi komme tilbake til saken om jeg noengang får oppgradert til Omega...
Etter å ha googlet, lest og kost meg ,står det i alle fall klart at din nyanskaffede er litt av en platespillerarm! Gratulerer hjerteligst!
Takker for den. Her er min forrige arm, som blir lik din nye arm.

Vedlegg

karlswe

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.06.2005
Antall liker
11

Fosse skrev:
Gratulerer så mye med ny spiller og arm. Dette ser flott ut. Kunne vi fått noen nærbilder av armen? Hadde vært artig.
Dette er det beste jeg har for øyeblikket.

Vedlegg

Topp Bunn