|
Takk for tipset.Lørdag kveld sender NRK2 en dokumentar og en konsert med Pink Floyd.
Sitter å glor nå.....Lørdag kveld sender NRK2 en dokumentar og en konsert med Pink Floyd.
Ja, det er det nok.Sitter å glor nå.....Lørdag kveld sender NRK2 en dokumentar og en konsert med Pink Floyd.
Bedre lyd på DVD'n![]()
Ditto!Jeg får litt gode minner fra Valle hovin i 94.
Eneste stadionkonserten jeg virkelig har koset meg på.
Valle Hovin i 94 var en stor opplevelse!Jeg får litt gode minner fra Valle hovin i 94.
Eneste stadionkonserten jeg virkelig har koset meg på.
Stemmer det POB. Delicate Sound Of Thunder 1988 er ikke ugitt på DVD. Tror noen her blander denne med Pulse fra 1994.Og hvor finner man denne på dvd da?
Mener bestemt det kun var vhs og laserdiscutgivelse.
Har en rippet laserdisc versjon, men kunne absolutt trengt dvd utgivelsen.
Historiens lekreste og beste trekløver av noen syngedamer er med her![]()
Amazon.com: Pink Floyd Delicate Sound of Thunder: David Gilmour: Movies & TVStemmer det POB. Delicate Sound Of Thunder 1988 er ikke ugitt på DVD. Tror noen her blander denne med Pulse fra 1994.Og hvor finner man denne på dvd da?
Tror ikke dette er noe offisielt Pink Floyd produkt, men maken til den rippen jeg har fra før.Amazon.com: Pink Floyd Delicate Sound of Thunder: David Gilmour: Movies & TVStemmer det POB. Delicate Sound Of Thunder 1988 er ikke ugitt på DVD. Tror noen her blander denne med Pulse fra 1994.Og hvor finner man denne på dvd da?
Ser ut til at du har rett i det.Tror ikke dette er noe offisielt Pink Floyd produkt, men maken til den rippen jeg har fra før.Amazon.com: Pink Floyd Delicate Sound of Thunder: David Gilmour: Movies & TVStemmer det POB. Delicate Sound Of Thunder 1988 er ikke ugitt på DVD. Tror noen her blander denne med Pulse fra 1994.Og hvor finner man denne på dvd da?