PINK FLOYD - BIG NEWS (!!??)

JaLa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.03.2004
Antall liker
6
Uff da! 8)
Trodde de hadde nok penger ???
Vh
S
Tja... Hadde disse gutta bare spilt for pengens skyld hadde det vel aldri vært aktuelt med noen gjenforening. Tror derimot det ligger mer enn penger bak... Håper forøvrig det er hold i ryktene :)

MVH Jarle

juster

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.11.2003
Antall liker
26
Torget vurderinger
1
Det kan jo hende at Waters turne'en til våren, egentlig er en Pink Floyd gjenforenings konsert, turne'en heter jo "The dark side of the moon", jeg bare drømmer lidt vildt nå 8) :eek:.... Bare for en sikkerhets skyld! så har jeg billet ;)....

Tom-Erik

K

kathrine

Gjest
Det kan jo hende at Waters turne'en til våren, egentlig er en Pink Floyd gjenforenings konsert, turne'en heter jo "The dark side of the moon", jeg bare drømmer lidt vildt nå 8) :eek:.... Bare for en sikkerhets skyld! så har jeg billet ;)....

Tom-Erik
Hvor kjøpte du billett?
Vh
S

juster

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.11.2003
Antall liker
26
Torget vurderinger
1
Bergen, dagen før utsalg.... , har fortsatt 9 billetter igjen...... bare tuller ;D

Tom-Erik

Veggen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.04.2006
Antall liker
6
Slike rykter oppstår med jevne mellomrom uten at det blir noe mer. Tror jeg venter på offisielle uttalelser før jeg ofrer det noen kalorier.

Ble medlem
07.12.2006
Antall liker
0
Gå på "the dark side of the moon" om du får muligheten, anbefales på det sterkeste! Var på roskilde ifjor og vil ikke røpe mer enn...surround? på livekonsert?! med langt over 50.000 tilskuere!? Åndssvakt bra!

spurv

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.09.2004
Antall liker
2
hoho.. jeg har billett til konserten i bergen. Så må vel snart bestille noe hotellrom, noe tips på et hotel som ligger i nærheten av konsertplassen? Som ikke koster alt for mye pr natt.

Topp Bunn