Philips FB825

DagW

Medlem
Ble medlem
01.05.2014
Innlegg
5
Antall liker
0
Fant et par Philips FB825 på dynga som jeg har tatt med hjem. Skumringene er ødelagt, endel striper i kassene, men ellers ser de greie ut. Er dette gode høytalere?
Bildet er hentet fra nettet. Screenshot_20211018-154923_Chrome.jpg
 

forsell

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2012
Innlegg
1.450
Antall liker
593
Det begynner å bli veldig mange år siden jeg hørte Høyttalerne fra FB serien til Philips.
Det jeg kan si er att de var ganske gode høyttalere den gang for ca 30 år siden.
Og spiller sikkert også greit også i dag vil jeg tro.
Særlig med en litt strømsterk forsterker på
slik att bassen ikke blir for slapp.
 

DagW

Medlem
Ble medlem
01.05.2014
Innlegg
5
Antall liker
0
Det begynner å bli veldig mange år siden jeg hørte Høyttalerne fra FB serien til Philips.
Det jeg kan si er att de var ganske gode høyttalere den gang for ca 30 år siden.
Og spiller sikkert også greit også i dag vil jeg tro.
Særlig med en litt strømsterk forsterker på
slik att bassen ikke blir for slapp.
Da funker det kanskje med en ECI 6
Det begynner å bli veldig mange år siden jeg hørte Høyttalerne fra FB serien til Philips.
Det jeg kan si er att de var ganske gode høyttalere den gang for ca 30 år siden.
Og spiller sikkert også greit også i dag vil jeg tro.
Særlig med en litt strømsterk forsterker på
slik att bassen ikke blir for slapp.
Da funker det kanskje bra med en ECI 6?
 

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Innlegg
7.501
Antall liker
7.493
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
37
De spiller bra den dag i dag......... nye skumringer annbefales på det sterkeste. Jeg har lett etter slikt par en god stund på finn.no, rett og slett fordi et slikt sett hadde vært perfekt i sommerhuset, masse lyd til lite penger.
 

ToreP

Musikkinteressert
Ble medlem
01.05.2021
Innlegg
1.431
Antall liker
3.128
Sted
Trondheim
Jøss, ja - de er etter det jeg kan huske relativt lettdrevne! Blir god lyd selv med en nogenlunde "oppegående" forsterker! Mvh ToreP
 
Topp Bunn